معرفی پرتال راهنمای خرید زومیت در روزنامه دنیای اقتصاد

جمعه ۲۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
وب سایت زومیت، هواره سعی داشته بهترین اطلاعات و راهنمایی ها برای خرید را، به صورتی که شایسته شما کاربران گرامی است، در اختیارتان قرار دهد. به همین علت، تصمیم گرفتیم پس از این، هر موفقیت یا نکوهشی را با شما در میان گذاشته و از راهنمایی های شما بهره ببریم. هدف ما رضایت کاربران است و این رضایت در صورت تقابل دو طرفه انجام می پذیرد. بنابراین انتقادات و نظرات خود را در قسمت نظرات با ما در میان گذارید. ما نیز در این مقاله، قصد داریم خبر معرفی وب سایت زومیت در روزنامه دنیای اقتصاد را با شما در میان گذاریم.
تبلیغات

هدف این پرتال همواره راهنمایی کاربران برای داشتن بهترین خرید است. در صورتی که قصد خرید وسایل برقی و الکتریکی خود را دارید به جای گشت‌و‌گذار چند هفته‌ای در بازار وسایل و راهنمایی گرفتن از فروشنده‌ها و جلوگیری از خرید نادرست، به شما پیشنهاد می‌کنیم بخش راهنمای خرید زومیت را مشاهده کنید.

این بار روزنامه دنیای اقتصاد، پس از سایت‌های iranICTnews.ir و Webna.ir به معرفی وب سایت زومیت پرداخته و زومیت را به‌عنوان یک سایت "راهنمای خرید" معرفی کرده است. ما نیز وظیفه خود دانستیم تا دلایل راهنمایی و پیشنهاد‌ها خود را برای خرید به شما کاربارن محترم، بیان کنیم.

در بخش‌های "راهنمای خرید" معمولا آگاهی شما تا حد زیادی بالا رفته و سردرگمی در انتخاب بین چندین برند یا چندین مدل را نخواهید داشت. پس تا اینجا انتخاب‌های شما به چند مدل خاص محدود شده و می‌توانید براساس سلیقه تان بهترین را انتخاب کنید. ولی اگر بازهم بین این بهترین ها شک دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم ابتدا در بخش "مقالات" به‌دنبال بررسی محصول های انتخابی خود بگردید و سپس در قسمت نظرات و کامنت ها نیز در مورد آخرین انتخاب خود با ما مشورت کنید. ما با دلایل علمی، با توجه به رزومه کاری و تجربیات شخصی، و اطلاعات حاصل از مطالعات فراوان از سایت‌های متخصص شما را راهنمایی خواهیم کرد.

زومیت همواره سعی می‌کند با استناد به سند و مدرک و تجربیات سایر کاربران از خریدشان، نظر خود را به شما اعمال کند. اگر چند کاربر پس از خرید کالای مورد نظر از محصول خود اعلام رضایت کردند، این محصول در لیست پیشنهاد‌ها گروه زومیت جایگاه بالاتری خواهد داشت. تمامی پیشنهاد‌ها ما با توجه به هزینه شما برای خرید، رضایت کاربران قبلی، کاربری شما (از محصول خود بیشتر برای چه منظوری استفاده خواهید کرد)، سلیقه شما، پرسش در مورد امکان قرار دادن محصول در محل مورد نیاز شما ، استناد به نظر سنجی ها و بسیاری از پرسش هایی از این قبیل صورت می‌گیرد. بنابراین راهنمایی های شما برای ما بسیار مفید خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات