CES2011: چهار نوت بوک جدید از Fujitsu، و معرفی اولین سری نوت بوک سه بعدی Fujitsu

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
فوجیتسو سری جدید لپ تاپ هایش را امسال در CES معرفی می کند. این لپ تاپ ها همگی از جدیدترین پردازنده های Intel  استفاده می کنند. این برند اولین سری نوت بوک سه بعدی خود را با قیمت بسیاری مناسبی ارائه کرده است. در ادامه به بررسی مشخصات و قیمت این نوت بوک ها می پردازیم.
تبلیغات

LIFEBOOK AH572 N Notebook

با این لپ تاپ می توانید از یک تصویر سه بعدی خوب لذت ببرید. این لپ تاپ شاید جزو اولین لپ تاپ هایی است که که می تواند سه بعدی ضبط کند. در واقع شما با دوربین این لپ تاپ می توانید سه بعدی نیز ضبط کنید. پردازنده این مدل Intel Core i5-2410  است و صفحه نمایش آن که تصاویر دو بعدی و سه بعدی پخش می کند 15.6 اینچ است. برای مشاهده تصاویر سه بعدی در LIFEBOOK AH572 باید از عینک سه بعدی نیز استفاده کنید.

این نوت بوک قابلیت اتصال بیسیم به تلویزیون را هم دارد تا بتوانید فیلم ها و عکس های خود را در تلویزیون نیز مشاهده کنید.

حتما تصور می کنید باید قیمت زیادی برای این مدل در نظر گرفته شده باشد. ولی قیمت این مدل تنها 999$ دلار است.

LIFEBOOK P771 Notebook

Fujitsu-secure

این مدل برای افرادی که دائما لپ تاپ خود را با خود حمل می کنند طراحی شده است. زیرا بسیار سبک و در عین حال قدرتمند است و از نظر طراحی نیز بسیار شیک است. این لپ تاپ همه آنچیزی است که شما به آن نیاز دارید. قدرت، زیبایی و وزن کم.

پردازنده این مدل دومین نسل از پردازنده ها یعنی Intel Core i7 است. مشخصات این لپ تاپ: نمایشگر 12 اینچی WXGA ، DVD-RW، دارای قابلیت های امنیتی همچون سنسور fingerprint و اسلات ضد سرقت است. قیمت این مدل امن و همه کاره 1.529$ دلار است.

LIFEBOOK T901 Convertible Tablet-PC

با ورود این تبلت-کامپیوتر ها لازم نیست نگران باشید که تبلت شما کی بورد ندارد. همچنین می توانید لذت استفاده از صفحه های چندلمسی را نیز تجربه کنید. این مدل داری قلم نیز هست. از مشخصات این مدل می توان به پردازنده نسل دوم Intel Core اشاره کرد.

مشخصات این مدل هنوز به طور کامل در اختیار ما قرار نگرفته ولی با توجه به قیمت آن باید مدل بسیار خوبی باشد.قیمت این مدل 1.899$  دلار است.

LIFEBOOK T580 Convertible Tablet-PC

Fujitsu2

ترکیب یک صفحه نمایش لمسی و کیبورد در یک تبلت-کامپیوتر کوچک قابل تبدیل با وزن کم و طول عمر باتری طولانی و Performance خوب می تواند همه آنچه شما نیاز دارید را تامین کنید. به همه این موارد یک قلم برای صفحه لمسی LIFEBOOK T580 هم اضافه کنید. این لپ تاپ قابل تبدیل به تبلت است و برای افرادی که زیاد به مسافرت می روند بهترین گزینه خواهد بود.

پردازنده این مدل Intel Core i5  است. LIFEBOOK T580 کوچک 10.1 اینچی به راحتی به تبلت تبدیل می شود. اسکرین این Tablet-PC چندلمسی، WXGA بوده و قلم نیز دارد. اگر منتظر شنیدن یک قیمت کزایی هستند، در اشتباه هستید. قیمت این مدل تنها 1.149$  دلار است.

منبع: Akihabaranews

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات