CES2011: سامسونگ نمایشگرهای انعطاف پذیر و صفحه نمایش پشت نما را نمایش می دهد

دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شما از نگاه کردن و لمس این صفحه نمایش که سامسونگ قرار است از آن در موبایل و تبلت های جدیدش استفاده کند، خسته نخواهید شد. این نمونه اولیه که هنوز به تولید انبوه نرسیده است، یک صفحه نمایش انعطاف پذیر و فوق العاده باریک است. تکنولوژی عجیب دیگر سامسونگ نیز صفحه نمایشی است که مانند شیشه شفاف است و پشت آن کاملا مشخص است. این صفحه نمایش در طول چند ماه اخیر ساخته شده است. در ادامه به معرفی این تکنولوژی ها پرداخته و تصاویر این صفحه نمایش ها را نمایش خواهیم داد.
تبلیغات

سامسونگ دو تکنولوژی به کار رفته در صفحه نمایش هایش را معرفی کرد. اولی تکنولوژی ، مربوط به صفحه های پشت نمای-Transparent- است.

samsung-mobile-display-ces-2011-04

ظاهرا سامسونگ روی این صفحه نمایش ها حساب زیادی باز کرده و قصد دارد در آینده در بسیاری از گجت هایش از آنها بهره ببرد. چراکه در نمایشگاه نیز وقت زیادی را صرف معرفی این صفحه نمایش ها کرده است و بارها این صفحه نمایش را با اسکرین های مختلف مقایسه می کند.

تصاویر این نمایشگر های Transparent کمی تاریک است. در واقع این صفحات به شفافیت شیشه نیستند و همچنین به روشنی صفحه های AMOLED پیشین نیستند. ولی باید جالب باشد که بتوان از بین رنگ ها و تصاویر صفحه نمایش، آنچه در پشت آن می گذرد را نیز ببینیند. مانند تصویر زیر که در آن پشت صفحه نمایش که ماکت اتاقی پر از لباس است قرار داده شده است.

samsung-mobile-display-ces-2011-08

تکنولوژی دیگر سامسونگ صفحه های نمایشگر انعطاف پذیر است. احتمالا اگر موبایل شما نیز با این صفحه نمایش ساخته شود، و از دست شما بیافتد، هیچ اتفاقی برای آن نخواهد افتاد. چرا که صفحه نمایش ها انعطاف پذیر هستند.

samsung-mobile-display-ces-2011-36
samsung-mobile-display-ces-2011-38

خوشبختانه سامسونگ خود را به تولید انبوه این دو محصول نزدیک می بیند و تصمیم دارد در آینده از صفحه ها برای تبلت Samsung Galaxy  خود استفاده کند.. در ادامه تصاویری از این محصولات جالب مشاهده می کنید.

samsung-mobile-display-ces-2011-15
samsung-mobile-display-ces-2011-34

منبع:  Engadget

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات