CES 2011: معرفی حافظه های فلش کوچک و بسیار ایمن Lexar Flash

دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
در نمایشگاه CES حافظه های فلش Lexar Flash Driver تا ظرفیت 128 گیگابایت و با قابلیت رمزگذاری  و در ابعاد بسیار کوچک معرفی شدند. حافظه های Echo MX و ZX طراحی شده اند تا بصورت خودکار از فایل های مورد نیاز شما بک آپ بگیرند. این حافظه های فلش از سیستم رمزگذاری 128 بیتی AES پشتیبانی می کنند.
تبلیغات

حافظه های سری Echo MX با حجم های 8, 16, 32,64 و 128 گیگابایت و با سرعت 28MB/s (مگابایت در ثانیه( تا 32MB/s برای خواندن اطلاعات و سرعت 10MB/s تا 17MB/s برای نوشتن اطلاعات عرضه می شوند.

حافظه های سری MX دارای ظرفیت سنج هستند و حتی زمانی که فلش مموری به کامپیوتر متصل نباشد میزان فضای خالی حافظه را نمایش می دهند. ابعاد حافظه های فلش MX به اندازه فلش مموری های عادی است.

سری ZX ابعاد کوچکتری دارند ولی حداکثر سرعت خواندن اطلاعات در آن ها 28MB/s و سرعت نوشتن  اطلاعات در این نوع حافظه بین 10MB/s تا 15MB/s است. حافظه های فلش سری ZX بسیار کوچک بوده و ابعاد آنها تنها کمی بزرگتر از قسمت ورودی به پورت  USB است.

هر دو سری ZX و MX قادرند از فایل ها و اطلاعات شما بصورت خودکار بک آپ بگیرند. سری MX دارای 5 سال گارانتی و سری ZX با دو سال گارانتی عرضه خواهد شد.

هر دو حافظه با سیستم عامل های مک و ویندوز سازگارند و هنوز قیمت این حافظه های فلش اعلام نشده است.

منبع: PC World

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات