امکان چت کردن فیس‌بوک در MSN مایکروسافت

شنبه ۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
در نسخه جدید مسنجر MSN امکان چت کردن با کاربران و دوستانتان در Facebook گنجانده شده است، یعنی بدون نیاز به لاگین کردن در فیس بود می‌توانید با دوستان خود ازطریق MSN Messenger گفتگو کنید. MSN Messenger بخشی از بسته نرم‌افزاری مجانی مایکروسافت تحت عنوان Windows Live Essential ۲۰۱۰ است.
تبلیغات

Windows Live Essentials مجموعه‌ای از ابزارهای مختلف رایگان است که تمرکز اصلی آن‌ها بر اینترنت، به اشتراک‌گذاری و شبکه‌های اجتماعی است.

کریس جونس از مایکروسافت گفت: بسیاری از شما از ما خواستید تا قابلیت چت فیس بوک به Windows Live Messenger اضافه شود و نهایتا این کار انجام شد. بیش از نیمی از کاربران تمام مسنجرهای دنیا عضو فیس بوک هم هستند با قابلیت جدید چت فیس بود شما می‌توانید ازطریق MSN Messenger هم‌زمان با دوستان خود در MSN و Facebook چت کنید.

زمانی که آخرین نسخه Windows Live Messenger را دانلود و سپس نصب کنید از شما پرسیده می‌شود که در صورت تمایل دوستان خود در Facebook را به لیست اضافه کنید اگر قبلا Windows Live Messenger روی سیستم شما نصب باشد می‌توانید ازطریق صفحه پروفایل خود می‌توانید اتصال به Facebook را برقرار کنید.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که نسخه جدید سریع‌تر از نسخه قبلی است و کارایی بهتری در چت ویدیوی دارد که باعث می‌شود 30 درصد کمتر از CPU استفاده کند.

در نهایت این عمل قدرت بالای پروتوکل XMPP ( که سیستم چت فیس بوک از آن استفاده می‌کند) را نشان می‌دهد که علاوه بر امکان چت قابلیت ارتباط با پلت فرم های مختلف چت را نیز دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات