JooJoo جادویی وارد بازار شد

سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که iPad تبلت پرسرو صدای Apple در حال فروش است شرکت Fusion Garage تبلت خود را با نام JooJoo  معرفی کرد. این محصول که مدعی بهترین تبلت لمسی جهان است بسیار خارق العاده و زیبا طراحی شده است.
تبلیغات

نام این دستگاه JooJoo است این کلمه که در غرب آفریقا  به معنی قدرت جادویی است مجهز به صفحه نمایش 12.1  اینچی است و برای مرور صفحات وب طراحی شده است، کل مدت زمان بوت شدن این تبلت فقط 9 ثانیه به طول می انجامد و با امکاناتی خوبی که دارد، گشت و گذار در اینترنت را بسیار لذت بخش کرده است.

شاسی این تبلت از جنس آلومینیوم ساخته شده است زمانی که صفحه اینترنتی را باز می کنید یک کی برد با سایز کامل روی صفحه نمایش داده می شود تا هر آنچه که می خواهید را به راحتی تایپ کنید.

joojoo tablet

با JooJoo دسترسی به سایت های مورد علاقه اتان به راحتی امکان پذیر خواهد بود می توانید صفحه خانگی خود را با قراردادن لینک به سایت هایی نظیر Facebook, Flicker و Youtube سفارشی کنید. Fusion Garage با راه اندازی فروشگاه آنلاین سعی دارد راه Apple را دنبال کند تا نرم افزارهای مرتبط  با تبلت خود را از این طریق به فروش برساند.

JooJoo مجهز به پردازنده  Intel Atom  و 1024MB حافظه و 4GB فضای ذخیره سازی از نوع Solid State Drive است این تبلت امکان اتصال به شبکه های بی سیم را دارد و برخلاف iPad مجهز به یک وب کم 1.3 مگاپیکسلی است.

عمر باطری این دستگاه در حالی که به شبکه بی سیم متصل باشد 4 ساعت است. در صفحه نمایش این دستگاه از سنسور نوری استفاده شده که بصورت خودکار روشنایی تصویر را براساس نور محیط تنظیم می کند.

تبلت JooJoo با قیمت حدود 400 دلار به عنوان یکی از  رقبای iPad وارد بازار شده است.

منابع:  What-Laptop July 2010 | thejoojoo.com

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات