توسط یک برنامه رایگان iPhone ، جزئیات تماس افرادی که iPhone دارند را بگیرید

چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
برنامه رایگان iPhone که My Name Is E نام دارد، این امکان را به صاحب گوشی iPhone می‌دهد که به‌راحتی اطلاعات تماس افرادی که این مدل گوشی را دارند دریافت کند. یا اطلاعات خود را دراختیار آن‌ها بگذارد. کابرد اصلی این برنامه زمانی که است که شما تصمیم دارید اطلاعات خود را به اشخاصی که اطراف شما هستند به صورت کلی ارسال کنید.
تبلیغات

حتماً برای شما پیش آمده که بخواهید Contact Detail خود را دراختیار کسی قرار دهید و اطلاعات تماس شخص دیگری را دریافت کنید. اگر گوشی شما iPhone است باید این کار را با کمی دردسر انجام دهید. ولی با نصب این Application رایگان روی دستگاه خود می‌توانید به‌راحتی همه این کار ها را انجام دهید. فقط کافی است این افراد فاصله مکانی کمی با شما داشته باشند (مثلا همه در یک اتاق باشید).

روش استفاده از این برنامه

ابتدا برنامه را دانلود کرده و توسط iTunes روی iPhone خود نصب کنید. زمانی که در اتاق کنفرانس یا مکانی که نیاز دارید اطاعات تماس خود را به شخصی (یا اشخاصی) ارسال کنید، این برنامه را باز کنید. نام کلیه افراد اطراف شما که این برنامه را دارند ، روی گوشی شما ظاهر می‌شود. می‌توانید با انتخاب کردن نام افراد مورد نظرتان، اطلاعات خود را به‌راحتی ارسال کنید.

حتی می‌توانید ، اطلاعات خود را به افرادی که این برنامه را ندارند(یا حتی iphone هم ندارند) ازطریق همین برنامه توسط ایمیل ارسال کنید.

mzl.ltazhicn.320x480-75

ضمنا می‌توانید برای سایرین توسط این برنامه یک Note بفرستید

mzl.qkhsyldq.320x480-75

یا Business Card خود را به اشتراک گذارید.

mzl.wlziodij.320x480-75

می‌توانید این برنامه رایگان را از این آدرس دریافت کنید.

https://apps.apple.com/app/my-name-is-e/id322819062

منبع :Engadget

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات