مکافی: 2011 سال هجوم ویروس ها به اپل خواهد بود

چهارشنبه ۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
هر سال وقتی به پایان سال نزدیک می شویم شرکت های تولید کننده نرم افزارهای امنیتی اعلام می کنند که سال آینده سیستم عامل های Mac مورد حمله ویروس ها و بدافزارهای مخرب قرار خواهد گرفت. امسال نیز McAfee در گزارشی ادعا کرده است که براساس محبوبیت سیستم عامل های اپل، وسایل الکترونیکی این شرکت در سال 2011 مورد حمله ویروس ها قرار خواهد گرفت.
تبلیغات

مکافی اعلام کرده است، تحقیقات نشان می دهد که امنیت اطلاعات و حریم شخصی کاربران مورد حمله بدافزارها قرار خواهد گرفت مخصوصا در سیستم عامل های مک اپل، البته باید در نظر داشت که مکافی از راه تولید و فروش نرم افزار های ضد ویروس کسب درآمد می کند و شاید به میان کشیدن این موضوع برای بالا بردن فروش نرم افزار ضد ویروس این شرکت باشد.

البته در این که می بایست همیشه به فکر امنیت در کامپیوتر بود شکی نیست، سعی کنید وارد وب سایت های غیر امن نشوید، همیشه از رمز عبور پیچده و امن استفاده کنید و سعی کنید همواره سیستم عامل خود را به آخرین نسخه ممکن بروز رسانی کنید. در نهایت نیز خرید و استفاده از نرم افزارهای ضد ویروس پول دور ریختن نیستند حتی برای کاربران Mac که در حال حاضر جزء امن ترین سیستم عامل های دنیاست.

باید صبر کرد و دید آیا پیش بینی مکافی در سال 2011 محقق می شود و سیستم عامل های اپل مورد هجوم بد افزارها و ویروس ها قرار خواهند گرفت؟ یا مک امن خواهد ماند.

منبع: tuaw

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات