فروش Galaxy S سامسونگ به 10 میلیون دستگاه نزدیک شد

جمعه ۳ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
هدف سامسونگ فروش ۱۰ میلیون دستگاه Galaxy S تا پایان سال 2010 میلادی بود و حالا با نزدیک شدن به پایان سال به هدف خود نزدیک شده و موفق به فروش ۹.۳ میلیون دستگاه گلکسی اس شده است.
تبلیغات

نام سامسونگ با ساخت و عرضه تلفن هوشمند Galaxy S در بازارهای جهانی از همیشه پررنگ شد، هدف سامسونگ فروش 10 میلیون دستگاه Galaxy S تا پایان سال 2010 میلادی بود و حالا با نزدیک شدن به پایان سال به هدف خود نزدیک شده است. تا اینجای کار سامسونگ بیش از 9.3 میلیون دستگاه Galaxy S را به فروش رسانده است.

سامسونگ بیش از 2 میلیون دستگاه Galaxy S را در کشور خود یعنی کره جنوبی فروخته است این در حالی است که iPhone 4 حدود 1.8 میلیون دستگاه در این کشور به فروش رسانده است.

با توجه به نزدیک شدن به پایان سال 2010 سامسونگ اعلام کرده است که به هدف خود و فروش 10 میلیون دستگاه Galaxy S خواهد رسید. همچنین سامسونگ اعلام کرده است که در سال 2011 قصد دارد حدود 40 میلیون تلفن همراه هوشمند به فروش برساند. البته این رقم

بسیار بزرگی است باید منتظر ماند و دید آیا سامسونگ می‌تواند موفقیت گوشی های جدید خود را همچون Galaxy S داشته باشد یا خیر.

Galaxy S در ماه ژوئن و در امریکا وارد بازار شد، سامسونگ این گوشی را در 5 نسخه مختلف که تفاوت های چندانی با یکدیگر نداشتند وارد بازار کشورهای مختلف کرد. مشخصه هایی که در تمام نسخه های مختلف Galaxy S یکسان هستند عبارت‌اند از: نمایشگر 4 اینچی Super AMOLED، دوربین 5 مگاپیکسلی، قابلیت ضبط فیلم با کیفیت HD 720p، سیستم عامل اندریود 2.1 که پس از عرضه نسخه 2.2 بروزسانی به نسخه جدید نیز ممکن شد.

منبع: Maximum PC

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات