ساعت‌های متفاوت ولی خوانای Gravity و Mercury

پنج‌شنبه ۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
اگر بدنبال ساعت مچی متقاوت با طراحی منحصر‌به‌فرد هستید همین الان می‌توانید یکی از دو ساعت Mercury یا Gravity را پیش خرید کنید.
تبلیغات

ساعت های Ziiiro مانند ساعت iPod nano اپل در سایت‌های مختلف بررسی نمی‌شوند و در دست کمتر کسی این ساعت های را مشاهده خواهید کرد. خواندن ساعت های Mercury و Gravity برخلاف ساعت Tokyo Flash بسیار ساده و راحت است حلقه داخلی ساعت و حلقه بیرونی دقیقه را نشان می‌دهد. هرچند نحوه نمایش زمان در این ساعت ها متفاوت است ولی در عین حال خواناست، این دو ساعت با بند های متفاوت و در شش رنگ مختلف توسط شرکت Ziiiro ساخته شده‌اند.

zero10

Mercury با بند استیل ضد زنگ در چهار رنگ مختلف و Gravity با بند شبیه به دست بند و با جنس ترکیبی از فلز و سیلیکون در شش رنگ مختلف عرضه می‌شود. هر دو ساعت با ترکیب های مختلف بند و قاب نیز عرضه می‌شوند که در تصاویری که در ادامه آماده است قابل مشاهده هستند:

اگرچه این ساعت ها هم خوانا هستند و هم شیک و مدرن ولی قیمت آن‌ها خیلی گران نیست، ارزان ترین ترکیب این ساعت ها را می‌توانید با 130 دلار و گران‌ترین را با 175 دلار خریداری کنید.

اگر از نحوه نمایش ساعت در ساعت های Ziiiro خوشتان آمده ولی نمی‌خواهید اینقدر هزینه کنید می‌توانید نرم افزار Ziiiro Watch که روی iPhone نصب می‌شود را از App Store دانلود کنید.

منابع: Engadget | Ziiiro

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات