با استفاده از Gmail Delegation می توانید ایمیل چندکاربره داشته باشید

چهارشنبه ۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
این بار یک خبر خوب برای کاربران سرویس Gmail داریم. شما می توانید از این به بعد یک ایمیل چندکاربره داشته باشید. درواقع با راه اندازی یک اکانت جدید، و ارسال دعوت نامه به اکانت های مورد نظرتان می توانید اجازه دسترسی چند کاربر دیگر را به اکانت مورد نظر بدهید. در ادامه اطلاعات بیشتر و نحوه تنظیم یک اکانت با این روش را به شما ارائه خواهیم داد. اگر تاکنون مشکلاتی در زمینه Log in  و Log Out کردن به اکانت های مختلف جی میل را دارید، از ویژگی Delegation جی میل استقبال خواهید کرد.
تبلیغات

اکنون شما می توانید اکانت خود را در دسترس یکی از دوستان، یا شریک کاری یا خانواده خود قرار دهید و اطلاعات خود را با آنان قسمت کنید.

برای اینکه اجازه دسترسی اکانت خود (یا اکانتی که به صورت مشترک ساخته اید) را به اشخاص مورد نظر بدهید، ابتدا با اکانتی که قرار است در دسترس سایرین باشد، وارد این سرویس شوید. به قسمت Setting  سمت راست صفحه رفته

google-grant-access1

و سپس قسمت Account and import را انتخاب کنید و با زدن لینک Add Another Account ایمیل های مورد نظر خود را اضافه کنید.

google-grant-access1.555

در قسمت Grant access to your account  می توانید هر تعداد اکانتی که مد نظر شماست را به این ایمیل Grant کنید. توجه داشته باشید که این اکانت بین کاربرانی که شما می خواهید، مورد دسترسی است. ولی برعکس این روال، صادق نیست. یعنی ایمیل شما، امن است و هیچ کس به آن دسترسی نخواهد داشت. تنها اکانتی که مورد دسترسی است، اکانت تقسیم شده است.

اکنون شما می توانید همزمان که در یک ایمیل هستید، اکانت دیگر را نیز چک کنید(مانند تصویر زیر). دوست شما هم می تواند همزمان آن اکانت را مشاهده کند.

google-grant-access2

 منبع: DigitalTrends

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات