تلویزیون های سه بعدی بی نیاز از عینک Toshiba Regza GL1 ، فردا وارد بازار خواهد شد

چهارشنبه ۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۸
مطالعه 1 دقیقه
شاید شما هم تاکنون، نمایشگرهای سه بعدی بی نیاز از عینک را مشاهده نکرده اید. ولی توشیبا این محصول را برای فروش به بازار ژاپن وارد کرده است. دو مدل از محصولات توشیبا که جزو خانواده Regza GL1  هستند با قیمت های نه چندان ارزان وارد بازار می شوند. دیدن تصاویر سه بعدی بی نیاز از عینک مانند آکواریوم جالب به نظر می رسد. زیرا که شما را به شک خواهند انداخت که آیا یک آکواریوم واقعی را مشاهده می کنید یا یک تصویر سه بعدی.
تبلیغات

این موقعیت که بتوانیم تصاویر سه بعدی را بدون عینک ببینیم، هنوز نصیب بسیاری از ما نشده است. ولی Toshiba این تکنولوژی را به ژاپن می برد تا بتواند تصاویر سه بعدی را بدون عینک به همه نشان دهد و محصولاتش را از این طریق به فروش رساند.

فردا یک نمونه کوچک 12 اینچی از این نمایشگرها با رزولوشن 466 در 350 با قیمت 1.431 دلار وارد بازار ژاپن خواهد شد. ولی اگر به دنبال یک نمونه 20 اینچی از این نمایشگر هستید باید مبلغ 2.863 یعنی دو برابر نمونه کوچکتر هزینه کنید. رزولونش این مدل 720P بوده و کنتراست 550:1  نیز دارد.

همان طور که در عکس بالا هم مشاهده می کنید، این نمایشگر ها باریک نیستند. مانند سایر محصولاتی که دارای تکنولوژی بالایی هستند، این محصول نیز برای اولین بار در ژاپن عرضه خواهد شد.

منبع: Engadget

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات