نسخه جدید Google Earth با Street View و درخت های سه بعدی عرضه شد

پنج‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
نسخه 6 نرم افزار محبوب Google Earth منتشر شد، در این نسخه اطلس دیجیتالی با Street View به‌طور کامل یکپارچه شده است.
تبلیغات

پیتر بیرث مدیر محصول Google Earth در این رابطه گفت: زمانی که گوگل ارث برای اولین بار معرفی شد و کاربران قابلیت پرواز از بیرون فضا و پایین آمادن تا سقف خانه شان را مشاهده کردند همگی شگفت زده شدند. ما هر روز از سطح زمین خیابان های شهر را می بینیم ولی در نسخه جدید Earth، کاربران می‌توانند تجربه پرواز از خارج فضا تاسطح سقف خانه و سپس تا سطح خیابان ها را داشته باشند.

ما اولین بار، سرویس Street View را در سال 2008 به Google Earth اضافه کردیم و کاربران می‌توانستند در تصاویر 360 درجه گرفته شده از خیابان های مختلف، حرکت کنند اما آن تازه اولین پله بود.

حال کاربران در نسخه 6 نرم افزار Google Earth می‌توانند تجربه پرواز از بیرون فضا تا دم در خانه شان را با ترکیب کامل Google Earth و Street View داشته باشند. 

درخت های سه بعدی

یکی از امکانات مهم اضافه شده در نسخه 6 طراحی و اضافه کردن درخت های سه بعدی است که جزئیات زیبایی سه بعدی را با اضافه کردن هزارات درخت سه بعدی از جنگل های ژاپن تا آفریقا به گوگل ارث اضافه کرده است. 

این نرم افزار را می‌توانید از طریق سایت earth.google.com دریافت کنید البته گوگل اجازه دریافت نرم افزارهای مجانی اش را برای کاربرانی ایرانی محدود کرده است.

منبع: Tech Rader

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات