لپ تاپNX90Jq Asus دارای سینمای خانگی داخلی

یک‌شنبه ۲۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
امروزه لپ تاپ هافقط حکم یک کامپیوتر ساده را ندارند. بسیاری با این لپ‌تاپ‌ها فیلم می بینند و گاهی شبکه‌های تلویزیون را نیز به کمک لپ تاپ مشاهده می‌کنند. ولی معمولا صدای این لپ‌تاپ‌ها کمی آزار دهنده بوده و نمی‌توان به‌راحتی به آن گوش کرد. مگر اینکه لپ تاپ یک سینمای خانگی داخلی نیز داشته باشد.
تبلیغات

هزینه کردن برای تلویزیون اتاق به همراه یک سینمای خانگی و یک لپ تاپ شاید برای شما گران تمام شود. ولی Asus 90Jq لپ تاپی است که می‌تواند نیاز شما به سینمای خانگی، تلویزیون و لپ تاپ را به صورت هم‌زمان برآروده کند تا مجبور نباشید هزینه اضافی بپردازید.

vZdAAJNxIRHKEc6u_500

این لپ تاپ دارای بدنه آلمینیومی است و اسپیکر های تعبیه شده در کنار آن می‌تواند با اسپیکر هر لپ تاپ دیگری رقابت کند. صفحه‌نمایش این مدل 18.4 اینچ بوده و دارای رزولوشن 1080P است. بنابراین می‌تواند فیلم‌های Full HD که درون Bluray Drive این لپ تاپ قرار می‌گیرد را به‌راحتی پخش کند.

یکی دیگر از ویژگی های این لپ تاپ وجود دو touchpad در دو طرف کیبرد دستگاه است. این دو صفحه لمسی به منظور استفاده افراد راست دست یا چپ دست، در دو طرف دستگاه تعبیه شده است. قیمت NX90 معادل 2400$ دلار است.

این لپ تاپ همچنین دارای حافظه 8گیگابایتی DDR3 و پردازنده intel Core i7 است. گرافیک آن نیز NVIDIA GeForce Gaming-ready است. Hard Drive این مدل 1.25 ترابایت است که می‌توان برای ذخیره هزاران ویدئو،عکس و سایر اطلاعات از آن‌ها استفاده کرد.

KvLuB0fd8blF66s3_500

این لپ تاپ دارای پورت USB 3.0 و Bluetooth 3.0 است.

منبع: online.wsj.com

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات