پاناسونیک تلویزیون TH-L42G3خود را با قابلیت ضبط Full HD به بازار ارائه می‌کند

شنبه ۲۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
پاناسونیک ژاپن یک HDTV جدید به بازار ارائه کرده است. و اگر شما تاکنون به فکر تهیه یک دستگاه برای ضبط برنامه‌ها بوده اید با خرید این تلویزیون می‌توانید به هدف خود برسید.
تبلیغات

همان‌طور که اشاره کردیم این تلویزیون دارای پنل 42 اینچی با نور پس‌زمینه LED است. نوع پنل این تلویزیون IPS بوده و رزولونش آن 1080 در 1920 است. آنچه در مورد این تلویزیون نظر ما را به خود جلب می‌کند وجود یک کارت خوان SD در کناره این دستگاه است. علاوه بر اینکه این دستکاه به شما اجازه می‌دهد که برنامه در حال پخش را ازطریق حافظه به عقب بازگردانید (Time shifting)، بلکه می‌توانید این برنامه‌ها را روی حافظه‌های جانبی ضبط کنید.

اسلات موجود در کناره دستگاه می‌تواند حافظه‌های SD،SDHC و SDXC را با حجم بالای 64 گیگابایت بخواند. این مقدار برای ضبط فیلم Full HD بالای 5 ساعت کافی است. همچنین یک پورت USB در کناره G3 وجود دارد که امکان اتصال هارد اکسترنال را برای کاربر امکان‌پذیر می‌کند. بدین‌ترتیب، می‌توانید فیلم‌های زیاد ‌Full HD را در یک هارد و به صورت پشت سر هم ضبط کنید.

تنها ایراد موجود در این تلویزیون این است که فایل‌های ضبط شده توسط این تلویزیون در سایر دستگاه‌های تلویزیون، موبایل و کامپیوتر قابل پخش نیستند. البته ممکن است پاناسونیک نرم‌افزاری برای تبدیل این فایل‌ها ارائه کند. ولی در حال حاضر خبری از نرم افزار نیست.

از دیگر ویژگی های این تلویزیون وجود پورت Ethernet ، دو پورت HDMI ، DLNA و یک VIERA Link است. این تلویزیون در 18 ژانویه 2011 با قیمت 1800$ وارد بازار ژاپن خواهد شد.

لیست تلویزیون‌های پاناسونیک به همراه قیمت تلویزیون‌های پاناسونیک را در بخش محصولات زومیت مشاهده کنید.

منبع: Slashgear

https://www.zoomit.ir/it-directory-persian/%D8%B3%D8%AE%D8%AA-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1/hdm

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات