تبدیل نگاتیو عکس های قدیمی به عکس های دیجیتال و با کیفیت

یک‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
تعدادی از اسلاید های نگاتیو قدیمی خود را نگه داشتید تا اگر روزی دلتان برای عکسی تنگ شد یا آن را گم کردید بتوانید مجددا آن ها را چاپ کنید؟
تبلیغات

این وسیله اسلاید های نگاتیو قدیمی را به عکس دیجیتال تبدیل می کند. این عکس های دیجیتال در کامپیوتر شما به سادگی قابل مشاهده هستند. ضمنا می توانید از بین این عکس ها، تعدادی را پرینت بگیرید و به راحتی خاطرات قدیمی خود را بازیابی کنید.

روش کار این دستگاه به این صورت است که باید هر نگاتیو را درون یک سینی (موجود در دستگاه) قرار دهید. عکس ها به ترتیب از نگاتیو خوانده شده و وارد دستگاه می شوند. عکس ها همزمان با قرار دادن نگاتیو در دستگاه در صفحه نمایش 2.5 اینچی آن قابل مشاهده اند.

تنها با لمس یک دکمه می توانید نگاتیوها را در مدت 3 تا 5 ثانیه به عکس های دیجیتال تبدیل کنید و در یک فلش مموری 32 مگابایتی که بیش از 56 عکس ذخیره می کند، Save کنید. فرمت عکس های ذخیره شده JPEG  خواهد بود. این وسیله شامل یک اسلات 4 گیگابایتی MicroSD/miniSD/SD adapter  است که بیش از 5715  عکس ذخیره می کند.

زمانی که مموری داخلی این دستگاه پر شود، می توانید عکس ها را به PC خود منتقل کنید. PC شما باید سیستم عامل Windows 7  یا Vista و یا XP داشته باشد. ضمنا سیستم عامل های Mac  نیز با این وسیله سازگارند.

شما همچنین می توانید این وسیله را مستقیما به تلویزیون وصل کرده و پروسه تبدیل را مشاهده بفرمایید. این وسیله دارای سنسور 5MP CMOS بوده و رزولوشن  2592x1680 دارد و شما یک عکس دیجیتال، بدون کاهش کیفیت تصویر خواهید داشت.

از پورت های AC‌ یا USB  می توانید به عنوان منبع Power این دستگاه استفاده کنید. ابعاد این دستگاه معادل 17.1سانتیمتر(ارتفاع) و 9.5 سانتیمتر (عرض) و عمق 9.5 سانتیمتر است.

منبع : Hammacher

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات