توسط سایت Freedom of Creation هر کلمه ای که میخواهید را سه بعدی پرینت بگیرید

چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
شاید این کار با سلیقه شما جور نباشد که نامتان را به صورت سه بعدی، روی در اتاق یا بالای تخت خوابتان بزنید. ولی اگر درج این نام بر سر در مغازه یا درب ورودی شرکت باشد چطور؟ آیا پرینت نام شما به صورت سه بعدی به درد شما می خورد؟ اگر پاسخ مثبت است ادامه متن را بخوانید تا ببینید چگونه می توانید یک پرینت سه بعدی از هر کلمه ای که میخواهید داشته باشید.
تبلیغات

کل کاری که باید انجام دهید این است که حروف مورد نظرتان را در وب سایت Creation's Website  تایپ کنید. این وب سایت هم با استفاده از یک پرینتر سه بعدی، کلمه مورد نظر شما را پرینت می گیرد تا بتوانید از آن بر روی میز یا جلوی درب اتاقتان استفاده کنید.

این سایت می تواند کلمه مورد نظر را به دو صورت عربی و لاتین دریافت کند. متن شما به صورت یک نوار پیچانیده شده در می آید . این خلاقیت (نه چندان جالب) توسط Melle Hammer  و Yara Khooury  خلق شده است.

البته این سایت در ابتدا تنها ظاهر متن را به شما نشان می دهد ولی هزینه لازم برای پرینت این متن را باید بپردازید تا متن پرینت شده برای شما ارسال گردد. ظاهرا هزینه آن هم کم نیست. به طور مثال برای پرینت سه بعدی کلمه "زویمت" هزینه ناچیز 130 یورو باید پرداخت شود.

3D-Font-of-zoomit

این نوشته سه بعدی آن قدر جذاب نیست که بخواهید هزینه زیادی بابت آن پرداخت کنید. پس تصور می کنیم خالقان این اختراع باید به دنبال کسب درآمد از روش دیگری باشند.

منبع : Gizmodo

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات