گوشی موبایل Continuum سامسونگ دارای دو صفحه نمایش مجزا

سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۸
مطالعه 3 دقیقه
شاید معرفی یکی دیگر از گوشی های سری Galaxy S سامسونگ جذاب نباشد. ولی اگر این گوشی دو صفحه‌نمایش مجزا داشته باشد چطور؟ سامسونگ گوشی جدید به بازار ارائه کرده است که دو صفحه‌نمایش مجزا دارد: یک صفحه‌نمایش 4.3 اینچی و در ادامه آن یک صفحه‌نمایش 1.8 اینچی. در ادامه به بررسی کاربرد دو صفحه‌نمایش می‌پردازیم.
تبلیغات

سری Galaxy S جدیدترین سری گوشی های ساموسنگ نیزبا سیستم عامل Anroid به بازار ارائه شد. این گوشی جدید که Continuum نام دارد دارای دو صفحه‌نمایش مجزا است. این دو صفحه‌نمایش در امتداد هم هستند و در ابتدا به نظر نمی رسد که این گوشی دارای دو صفحه‌نمایش است.

P1000452_1_540x405

صفحه‌نمایش 4.3 اینچی که بزرگتر است و در بالا قرار دارد. این صفحه‌نمایش Touch Screen است. صفحه‌نمایش زیرین که 1.8 اینچ است، برای نمایش ساعت، وضعیت شما در Social Network ها، خبر ها، سرگرمی ها و نمایش وضعیت آب‌و‌هوا به کار می‌رود. هر دو این صفحه‌نمایش‌ها Super AMOLED هستند و رزولوشن WVGA دارند.

چه ایده ای پشت این طراحی وجود دارد؟

شما برای مشاهده اطلاعاتی که به‌تازگی وارد موبایل شما شده و اخبار جدید روزانه لازم نیست موبایل خود را از حالت StandBy خارج کنید یا به اصطلاح آن را بیدار کنید. تنها یک نگاه کوچک به صفحه‌نمایش پایینی کافی است تا همه چیز دستتان بیاید. برای این کار باید قسمت پایینی موبایل خود را فشار دهید. با این کار قسمت بالایی موبایل فعال نمی‌شود و تنها قسمت پایینی موبایل روشن شده و با حرکت به چپ و راست خبر ها جا‌به‌جا می‌شوند.

P1000456_540x405

همچنین در صورتی که مشغول تماشای فیلم یا ویدئویی باشید و کسی با شما تماس بگیرد، بدون قطع کردم فیلم می‌توانید در صفحه‌نمایش پایینی این تماس را رد کنید یا آن را قبول کنید.

P1000467_540x405

سیستم عامل و موتور جست و جوی پیش‌فرض گوشی

این گوشی موبایل از سیستم عامل اندروید نسخه 2.1 استفاده می‌کند. موتور جست و جوی پیش‌فرض این گوشی نیز Bing است.

آنچه در این گوشی برای ما جذاب است قابلت پخش فرمت های ویدئویی DivX و Xvid است. همچنین پردازنده قوی این گوشی Hummingbird 1GHz است. یک دوربین 5 مگاپیکسل با فلش LED نیز از جمله مزایای خوب این گوشی است. ضبط فیلم HD و حمایت از DLNA از جمله مزایای این گوشی است. این گوشی 18 نوامبر 2010 در بازار موجود خواهد بود و مشخصات کامل آن نیز به‌زودی منتشر خواهد شد.

قیمت واقعی این مدل نیز هنوز مشخص نشده است.

منبع : cnet.com

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات