بررسی سینمای خانگی سامسونگ مدل HT-C9950W

یک‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
زمانی‌که قصد خرید یک تلویزیون زیبا و مدرن را دارید، حتما طراحی و ظرافت آن برای شما اهمیت دارد. تلویزیون‌های LED و LCD جدید به‌حدی باریک طراحی می‌شوند که جایی برای تعبیه بلندگو های قوی ندارند. بنابراین خرید یک سینمای خانگی درکنار آن‌ها امری اجتناب ناپذیر است. نظر شما در باره سینمای جدید سامسونگ و طراحی بسیار زیبای آن چیست؟
تبلیغات

زمانی‌که تلویزیون باریک و زیبایی مانند تلویزیون‌های باریک امروزی تهیه می‌کنید، بلندگو یا سینمای خانگی کنار آن نیز باید ظرافت لازم را داشته باشد تا با تلویزیون ست شود. این بار سامسونگ سینمای خانگی خود را با مدل HT-C9950W ارائه کرده است.

zz-Samsung-HT-C9950W

جنس لایه بیرونی این سینمای خانگی استیل است و برای ست کردن با LED های سری 9000 سامسونگ بسیار مناسب است. با فشار دادن دکمه Power یک صفحه دایره ای شکل مانند لنز دوربین از وسط دستگاه بیرون می آید.

samsung-ht-c9950w-10
samsung-ht-c9950w-11

این سینمای خانگی قابلت پخش Blu-rayهای سه‌بعدی را نیز دارد.

samsung-ht-c9950w-2_

شنیدن کیفیت صدای HD توسط 7 اسپیکر و یک سابووفر میسر می‌شود. این سینما به‌همراه تلویزیونی که رنگ استیل داشته باشد، زیبایی خاصی به خانه می بخشد.

samsung-ht-c9950w-5-athome

این دستگاه قابلیت اتصال به Blutooth را ندارد. از جمله پورت های مهم آن می‌توان HDMI و USB را نام برد. پورت کامپوننت و کامپوزیت در این سینما تعبیه نشده است . توان این دستگاه 1400 وات است و تنها یک دیسک می‌خورد.

قیمت این سینمای خانگی 1.799$ دلار بوده (حدود 1,800,000 تومان) و در بازار موجود است.

منبع : digitaltrends

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات