با Website-Watcher از بروز شدن سایت های مورد علاقه خود مطلع شوید

جمعه ۱۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
آیا مرتبا به سایت‌های مورد علاقه خود سر می زنید تا از بروز شدن آن‌ها مطلع شوید؟ اگر می‌خواهید وقت خود را در سرزندن های پیاپی به وب سایت‌ها از دست ندهید از نرم افزار Website-Watcher استفاده کنید.
تبلیغات

نرم افزار Website-Watcher به سایت‌های مورد علاقه شما سر می زند و شما را از بروز شدن آن‌ها مطلع می‌کند همچنین صفحات بروز شده را روی کامپیوتر شما دانلود می‌کند تا بعدا بدون نیاز به اینترنت نیز بتوانید آن‌ها را مشاهده کنید.

 این نرم‌افزار تنها دو نسخه از هر صفحه را نگه داری می‌کند ولی به‌راحتی با نرم افزار دیگر از همان شرکت سازنده به نام Local Website Archive متصل می‌شود تا امکان ذخیره چندین نسخه از یک سایت را تنها با یک کلیک سمت راست داشته باشید.

از دیگر امکانات این نرم افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با کمک این نرم افزار می‌توانید سایت‌های بسیاری را مانیتور کرده و از بروز شدن آن‌ها مطلع شوید بدون نیاز به باز کردن تک تک سایت‌ها و مطلع شدن از بروز شدن یا نشدن آن‌ها.
  • امکان وارد شدن به سایت‌ها با نام کاربری و رمز عبورتان وجود دارد این امکان برای سایت‌ها و انجمن هایی که برای نمایش مطالب نیاز به لاگین کردن در سایت دارد بکار می‌رود.
  • امکان مانیتور کردن RSS سایت‌ها نیز وجود دارد Website Watcher از تمام نسخه های RSS پشتیبانی می‌کند.
  • Website Watcher می‌تواند فایل‌های PDF را به صفحات HTML تبدیل کند تا راحتر آن‌ها را مشاهده کرده یا عبارت خاصی را در آن‌ها جستجو کنید.

قیمت این نرم افزار حدود 30 پوند است و می‌توانید از طریق سایت argines.com آن را خریداری یا نسخه آزمایشی آن را دریافت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات