معرفی سه برنامه رایگان کاربردی و لینک دانلود

چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۹
مطالعه 3 دقیقه
کلمه "رایگان" مانند آهنگ دلنشینی است که هر کاربری را خوشحال می‌کند. خصوصا زمانی که در کنار برنامه‌های پر کاربرد درج می‌شود، بسیار خوشحال کننده است.
تبلیغات

محیط Nitro PDF Reader

qs

شاید بسیاری از شما نام این نرم افزار را شنیده باشید، ولی هیچ‌گاه سعی نکرده باشید از این نرم افزار قدرتمند استفاده کنید. Nitro PDF Reader یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای رایگان برای خواندن و ساختن فایل‌های با فرمت PDF است.

این نرم افزار بسیاری از عملیات هایی را که در نرم افزارهای غیر رایگان وجود ندارد، انجام می‌دهد.این نرم افزار به عنوان یک PDF Reader ،بسیار سریع عمل می‌کند. به‌طور مثال این نرم افزار، یک فایل 174 صفحه ای سنگین با گرافیک بالا را به‌راحتی باز کرد.این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد روی صفحات زوم کنید، آن‌ها را بچرخانید و بسیاری از عملیاتی که از یک PDF Reader توقع دارید انجام دهید. برای دانلود این برنامه می‌توانید اینجا کلیک کنید.

محیط FastStone Photo Resizer

faststone-image-viewer-300

اگر شما قصد اعمال تغییر یک‌باره دسته ای از عکس‌ها را دارید، FastStone Photo Resizer برای شما بسیار مفید خواهد بود. این نرم افزار مشابه FastStone Image Viewer عمل می‌کند. این نرم افزار بر خلاف نامی که دارد، تک منظوره نیست و کار های زیادی به جز تغییر سایز عکس‌ها انجام می‌دهد. دسته ای از عکس‌ها را وارد این برنامه کنید و تغییرات زیادی روی همه آن‌ها اعمال کنید.

شما می‌توانید به یکباره آن‌ها را تغییر نام دهید، بچرخانید، به فرمت های دیگر تبدیل کنید، همه را سیاه و سفید کنید، به آن‌ها متن اضافه کنید یا لوگوی خود را به صورت کمرنگ به عکس‌ها اضافه کنید، دور عکس‌ها حاشیه بیندازید، رنگ‌ها را تغییر دهید و مطمئنا آن‌ها را تغییر سایز دهید. FastStone Photo Resizer یک برنامه بسیار کاربردی برای افرادی است که قصد دارند با دسته ای از عکس‌ها به صورت یکسان رفتار کنند. برای مشاهده و دانلود این برنامه می‌توانید به این لینک مراجعه فرمایید.

محیط SoupToys Toybox

196847-souptoys_01_350

اگر سرگرم این برنامه شوید ممکن است بدون اینکه متوجه شوید، همه وقت شما را بگیرد. SoupToys Toybox یک جعبه پر از توپ های مختلف بسکتبال، تنیس، توپ های لاستیکی کوچک، و یک اسکیت و یک حلقه بسکتبال در صفحه دسکتاپ شما قرار می‌دهد.

این اجسام ماهیت کارتونی و فیزیکی دارند و بازی کردن با آن‌ها شما را کاملا گیج خواهد کرد. اسکیت هم بسیار سرگرم کننده است. خصوصا وقتی که توپی به او پرتاپ می‌کنید. این بازی سرگرم کننده در لینک موجود است.

منبع :‌PC World Magazine Software Secrets | ۲۰۱۰

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات