Cyborg R.A.T.7 انعطاف پذیرترین ماوس دنیا

چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
ماوس های سری R.A.T طراحی بسیار عجیب و متفاوتی دارند، ظاهر آنها با تمام ماوس هایی که تا به حال دیده اید فرق می کند. سطح ماوس به چهار قسمت متفاوت تقسیم شده که سه قسمت از آن (قسمت هایی که برای انگشت شست، انگشت کوچک و کف دست طراحی شده اند) کاملا از ماوس جدا می شود.
تبلیغات

قسمت هایی که برای کف دست و انگشت شست طراحی شده اند بطور کامل قابل تغییر و تنظیم هستند. قسمتی که سطح دست برروی آن قرار می گیرد قابلیت حرکت به عقب و جلو را دارد تا دست بطور کامل برروی آن قرار گیرد. قسمتی که برای انگشت شست وجود دارد قابلیت چرخش حول محور به داخل و خارج را دارد همچنین امکان حرکت به جلو و عقب نیز وجود دارد.

از طریق پیچی که در زیر قسمت ای که برای استراحت دست در نظر گرفته شده است می توان تغییرات زیادی را اعمال کرد تا ماوس به خوبی در دستان قرار گیرد.

وزن این ماوس به لطف وزنه هایی که در آن قرار داده شده است قابل تغییر است می توان با کم و زیاد کردن وزنه ها، وزن آن را تنظیم کرد البته وقتی تمام وزنه ها را بردارید باز هم ماوس کمی سنگین است.

Cyborg دو سطح اضافی با ارتفاع و جنس متفاوت برای قسمتی که دست و انگشت شست روی آن قرار می گیرد، وجود دارد. یعنی می توان سطح ماوس را براساس دست خود عوض کنید.

بدنبال اضافه کردن دکمه های این ماوس نباشید تعداد دکمه ها ثابت است. R.A.T 7 دارای 7 دکمه است.  در کنار اسکرول ماوس یک دکمه وجود دارد که با آن می توانید حساسیت ماوس را کم و زیاد کنید. حساسیت ماوس را می توانید در چهار پروفایل مختلف بین 100DPI تا 5600DPI تنظیم نمایید. در برخی از بازی های حساسیت ماوس مشکل ساز است بعنوان مثال در بازی Battlefield: Bad Company 2 سرعت ماوس در منو ها بسیار بسیار زیاد است ولی در خود بازی بسیار کم است. این مشکل در ماوس های دیگر وجود ندارد.

نتیجه گیری:

حساسیت ماوس در R.A.T 7 مشکل ساز است و به خوبی کار نمی کند. قابلیت های خوب این ماوس برای تغییر به نحوی که ماوس به خوبی در دست قرار گیرد جالب توجه است ولی در کل ماوس خیلی راحتی نیست. قیمت 120 دلاری این ماوس نیز گران است و در این بازه قیمت می توان گزینه های بهتری همچون Razer Imperator و یا CM Storm Inferno را انتخاب کرد.

منبع: Custom PC UK Mag Dec 2010

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات