معرفی نرم افزار Hard Disk Manager Suite 2010

سه‌شنبه ۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
هر چند بسیاری از نسخه های لینوکس در زمان بوت شدن به کاربر قابلیت ساخت و یا تغییر اندازه پارتیشن های دیسک سخت را می دهند اما نرم افزار Paragon Hard Disk Manager Suite 2010 امکانات بسیار بیشتری را در اختیارتان می گذارد. محیط گرافیکی و ویزارد های مختلف، این نرم افزار را بسیار کارمد کرده است.
تبلیغات

با HDD Suite می توانید یک درایو را بصورت کامل حذف کنید، آن را برروی یک H.D.D دیگر کپی کنید، کل دیسک سخت را برروی Image یک Virtual Machine (مانند VMware و یا VirtualPC) کپی کنید، از اطلاعات روی هارد دیسک خود برروی یک دیسک سخت دیگر و یا یک درایو شبکه و حتی برروی FTP بک آپ بگیرید .

تمام امکاناتی که در بالا ذکر شد بعلاوه بسیاری قابلیت های ریز و درشت دیگر نه تنها برروی ویندوز امکان پذیر است بلکه می توانید یک CD قابل بوت بسازید و از تمام امکانات HDD Suite قبل بوت شدن سیستم عامل خود استفاده کنید. CD بوتیبل این نرم افزار به لطف پشتیبانی از  Windows PE و Linux برروی تمام کامپیوترها حتی آنهای که خیلی قدیمی هستند قابل اجراست.

قیمت این نرم افزار حدود 40 دلار است واگر تمایل به خرید آن دارید می توانید از سایت www.paragon-software.com آن را خریداری کنید اگر هم می خواهید نسخه کرک شده آن را آزمایش کنید از طریق لینک های که در ادامه آمده است اقدام به دریافت این نرم افزار کنید:

Download  Paragon Hard Disk Manager Suite 2010 / Size: 517MB:

Part 1 | Part 2 | Part 3 | Part 4 | Part 5 | Part 6

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات