نت بوک قابل تبدیل به تبلت Dell وارد بازار می شود

جمعه ۲۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
همان‌طور که پیش تر در گزارش IDF ۲۰۱۰ اعلام کردیم، Dell نت بوک خاصی را در این نمایشگاه معرفی کرد که قابلیت تبدیل به تبلت را داشت. Dell بالاخره تاریخ عرضه این نت بوک و یابه تعبیر بهتر، نت بوک / تبلت که در سری Inspiron Duo قرار دارد را هفته اول دسامبر اعلام کرد. در ادامه به مشخصات فنی این نت بوک / تبلت، قیمت و امکاناتش پرداخته شده است.
تبلیغات

این نت بوک / تبلت از صفحه نمایشگر 10.1 اینچی استفاده می‌کند و قیمت آن حدود 549 دلار خواهد بود در این نت بوک از پردازنده دو هسته‌ای Atom اینتل N550، حافظه 2GB رم، دیسک سخت 250GB و شتاب‌دهنده Broadcom Crystal HD استفاده شده است. سیستم عامل این نت بوک / تبلت نیز Windows 7 Home Premium خواهد بود. به ویدیویی که در ادامه آمده است توجه کنید تا نحوه تبدیل آن به تبلت یا نت بوک آشنا شوید.

همان‌طور که در ویدئو مشاهده کردید در نگاه اول این دستگاه شبیه به نت بوک های معمولی است که لبه هایش از جنس براق ساخته شده است، این نت بوک / تبلت در سه رنگ آبی، مشکی و قرمز وارد بازار خواهد شد. در لبه Dell Inspiron Duo دو پورت USB و یک جک صدا قرار داده شده است. کی برد این نت بوک از نوع Chiclet است و تاچ پد آن نیز دارای دو دکمه اختصاصی است. وقتی در این نت بوک / تبلت را باز می‌کند کاملا شبیه به نت بوک های معمولی است اما وقتی صفحه نمایشگر لمسی 1366x768 آن را می چرخانید یک تبلت مجهز به سیستم عامل ویندوز 7 را خواهید داشت که همه کاری برایتان انجام می‌دهد.

مقاله‌های مرتبط:

    صفحه‌نمایش لمسی این نت بوک / تبلت بسیار خوب عمل می‌کند، اما نکته بسیار جالب در این نت بوک این است که زمانی که نت بوک را با چرخاندن صفحه‌نمایش به تبلت تبدیل می‌کنید به‌طور خودکار نرم افزار Dell Dui Stage UI اجرا خواهد شد که رابط کاربری آن بسیار شبیه به شبکه‌های اجتماعی است، همه چیز روی صفحه‌نمایش به حالت سازگار با لمس انگشت در می آید همچنین در این حالت به نرم افزارهای جانبی Dell مانند MusicStage, VideoStage, PhotoStage و BookStage دسترسی خواهید داشت. البته در این حالت نیز می‌توانید از نرم افزارهای ویندوز 7 و قابلیت های آن استفاده کنید.

    به‌زودی بررسی کامل این نت بوک در زومیت منتشر خواهد شد.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات