سیستم جدید پیغام فیس بوک با مایکروسافت آفیس یکپارچه می شود

چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت اعلام کرد که با شروع به کار سیستم مدرن پیغام فیس بوک، فایل‌های آفیس مایکروسافت از طریق صفحه فیس بوک قابل مشاهده خواهند بود.
تبلیغات

سیستم جدید ارسال پیغام فیس بوک که در روز دوشنبه رسما توسط موسس فیس بوک، Mark Zuckerberg شروع به کار کرد نه‌تنها پیغام مسنجر، ایمیل، متن و SMS را ارسال یا دریافت می‌کند بلکه فایل‌های مایکروسافت آفیس مانند Word, Excel و Power Point را نیز از طریق Office Web App نمایش می‌دهد.

Takeshi Numoto قائم مقام مدیر Office شرکت مایکروسافت در این رابطه گفت:

سیستم جدید پیغام فیس بوک با Office Web apps یکپارچه شده تا کاربران Facebook بتوانند محتوای فایل‌های Word, Excel و Power Point را با یک کلیک مشاهده نمایند.

همان‌طور که می دانید MS Office کمک می‌کند تا اسناد بسیار خوبی را ایجاد کنید و در زندگی روزمره از آن‌ها استفاده کنید و حالا می‌توانید به‌راحتی فایل‌های ایجاد شده را با دوستان یا اقوام خود در Facebook به اشتراک بگذارید.

با Office Web Apps در Facebook روش‌های بیشتری برای نشان دادن خود خواهید داشت و براحتی افکار خود را با دیگران به اشتراک خواهید گذاشت.

facebook office integration

زمانی که پیغامی بدستان می‌رسد که دارای یک فایل پیوست Office است شما می‌توانید آن را در سایت office.com مشاهده کنید یا دانلود کرده و محتوای فایل را روی کامپیوتر خود ببینید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات