این مرد پس ازدیدن خود در گوگل، 45 کیلوگرم وزن کم کرد

چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می رسد سرویس Street View گوگل که این روزها جنجال های بسیاری بر سر مشکلات حریم خصوصی مردم ایجاد کرده، بجز جاسوسی  و دزدکی نگاه کردن همسایه، کاربردها و فواید دیگر نیز دارد.
تبلیغات

بسیاری از مردم سعی می کنند در دید دوربین های گوگل قرار گیرند تا شاید عکس آنها با کلاه خنده داری که به سر کرده اند و یا ماشین خاصی که سوار شده اند گرفته شده و در گوگل به نمایش عموم قرار گیرد.

اما Street View دارای عکس های بسیار بسیار زیادی است که از مردمی گرفته شده که بصورت اتفاقی در دید دوربین های گوگل قرار گرفته اند. و بسیاری از آنها از اینکه عکس اش بدون اجازه گرفته شده و در سرویس نقشه گوگل قرار گرفته خوشحال نیستند.

اما حکایت Bob Mewse که 56 سال سن دارد کمی متفاوت است، Bob زمانی که خود را بصورت تصادفی در سرویس گوگل مشاهده کرد، فورا  جا خورد، Street View او را در شرایط خاص و یا بدی نشان نداده بود. آقای Mewse به خاطر این جا خورد که تازه در این عکس متوجه شده بود که چقدر اضافه وزن دارد.

آقای Mewse در این رابطه گفت: من شکه شدم وقتی عکس خودم  را دیدم، بسیار سنگین بودم، شکم من از خودم جلو تر بود و بسیار گنده بنظر می رسیدم.

خیلی وقت بود که به کاهش وزن فکر می کردم ولی وقتی عکس خودم رو در گوگل دیدم، متوجه شدم که واقعا باید یک کاری  انجام بدم، در شرایط بدی بودم و نمی توانستم بطور همزان هم راه بروم و هم صحبت کنم.

Bob به باشگاه ورزشی در شهر خود Bristol (جنوب غربی انگلیس) رفت و شروع به ورزش کردن کرد البته مربی خصوصی هم داشت. مربی او توصیه های خوراکی و برنامه غذایی داده بود و کمک اش می کرد تا حرکات ورزشی را درست انجام دهد. و یک سال بعد او حدود 45 کیلوگرم وزن کم کرد (حدود یک سوم وزن اش را کم کرد).

Bob در آخر گفت: اگر من توانستم وزن کم کنم هر کس دیگر نیز می توانه وزن کم کنه، الان احساس می کنم سلامتر هستم.

منبع: Toms Guide

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات