پروژه جدید فیس بوک که "قاتل Gmail " نامیده شده، دوشنبه رونمایی خواهد شد.

جمعه ۲۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
پروژه جدید فیس بوک به نام Titan که عده ای آن را قاتل Gmail می نامند، به زودی عرضه خواهد شد. این پروژه که در واقع یک Web-Based Email است به کاربران فیس بوک یک Email هدیه می دهد که شکل کلی آن به صورت yourName@facebook.com خواهد بود:
تبلیغات

شاید این خبر خیلی به نظر مهم نرسد که یک ایمیل در فیس بوک داشته باشید. ولی اگر این ایمیل خدمات بی نظیری به شما ارائه دهد چطور؟

آن چه به نظر می رسد این است که این خبر تنها مربوط به یک ایمیل در فیس بوک نیست. تصور کنید بسیاری از سرگرمی های موجود در فیس بوک، در ایمیل شما نیز فراهم باشد. فیس بوک یکی از معروفترین محصولات مربوط به ارائه عکس ها را دارد. این سیستم وب میل می تواند با استفاده از عکس ها و اطلاعات شما برای شما ایمیلی فراهم کند که اطلاعات شما در آن موجود باشد(البته به انتخاب شما). همچنین ارسال پیغام ها از بازی ها و پرداخت ها از طریق اعتبارات فیس بوک قابل پرداخت خواهد بود.

همچنین المان هایی در مورد فیس بوک وجود دارد که Gmail از آن ها بی خبر است: فیس بوک می داند دوستان شما چه کسانی هستند و شما چقدر با آن ها صمیمی هستید. همچنین او می تواند بر اساس این ازتباطات تشخیص دهد چه ایمیل هایی برای شما خوشایند تر خواهد بود. همچنین فیس بوک تشخیص خواهد داد شما چه مطالبی را بیشتر دوست دارید بخوانید.

البته گوگل در این باره به فیس یوک اخطار داده که استفاده از اطلاعات شخصی افراد برای رسیدن به اهداف، روش صحیحی نیست. ولی فیس بوک ظاهرا خیلی وقت است که روی این پروژه تمرکز کرده است و به اخطار های گوگل اهمیت نمی دهد.

منیع : TechCrunch

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات