با 150 دلار iPad خود را به Netbook تبدیل کنید

چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
کار کردن با کی برد تاچ اسکرین iPad خیلی خوشایند نیست و زمانی که قرار است متن نسبتا طولانی را با آن تایپ کنید آزار دهنده هم می شود، همچنین محافظ های ساخته شده برای iPad نیز هم گران هستند و هم کارایی لازم را ندارند. شرکت Crux وسیله ای را ساخته است که iPad را به نت بوک تبدیل می کند این کیس هم کی برد دارد و هم محافظ بسیار خوبی برای iPad به شمار می رود.
تبلیغات

راه حل ارائه شده توسط Crux خیلی بهتر از راه حل های خود Apple است، در حال حاضر کی برد بی سیم بلوتوث اپل برای iPad وجود دارد ولی ابزار ساخته شده توسط Crux هم زیباست و هم کارایی بسیار بیشتری دارد. این ابزار که Crux 360 نام دارد iPad را در دل خود جای می دهد و هم از آن محافظ کرده و هم یک کی برد ایده ال را به آن اضافه می کند.

از قابلیت های دیگر Crux می توان به قابلیت چرخش 360 آن اشاره کرد که برای زمانی که قصد تماشای فیلم را دارید مانند یک استند برایتان عمل می کند.

به خاطر داشته باشید که اگر قصد خرید نت بوک را دارید با هزینه کمتر از مجموع یک iPad +   کیس Crux می توانید یک نت بوک خوب داشته باشید ولی اگر iPad را قبلا خریده اید و دوست دارید راحتر با آن کار کنید شاید 150 دلار هزینه کردن برای Crux راه حل مناسبی باشد.

در ادامه ویدویی تبلیغاتی این محصول آمده است.

منبع: Tomshardware

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات