بررسی یکی از بزرگترین گوشی های بازار با سیستم عامل Windows Phone 7

دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۷
مطالعه 3 دقیقه
بزرگترین گوشی دراولین عرضه موبایل ها با سیستم عامل Windows Phone 7 مدل HTC HD7 با صفحه نمایش 4.3 اینچی است. تا کنون ویندوز 7 را بررسی کرده ایم و به عملکرد بسیار خوب آن روی گوشی های موبایل اطمینان داریم. ولی آیا HTC HD7 بهترین گوشی با سیستم عامل Windows Phone 7 است.
تبلیغات

سخت افزار

سخت افزار این گوشی مشابه سخت افزار HTC Desire HD است. صفحه لمسی آن 4.3 اینچ بوده و رزولوشن آن  WVGA است. ضخامت قاب دور صفحه نمایش، کم و باریک است. دوربین HD7 ، دارای زوم خودکار و فلش LED بوده و 5 مگاپیکسل است. داخل این گوشی یک چیپ 1GHz Qualcomm Snapdragon QSD8250 ، RAM معادل  576MB و ROM معادل 512MB وجود دارد. HD7 دارای یک حافظه16 گیگ داخلی است که توسط یک micoSD تامین می شود و قابلیت افزایش حافظه برای این مدل وجود ندارد.

دکمه پاور روی لبه بالایی است و دکمه صدا و دوربین در اطراف گوشی تعبیه شده است.همچنین سه دکمه Touch در زیر صفحه نمایش وجود دارد. دکمه های Back ، Search و Home

یک جک هدفون 3.5  میلیمتر و پورت micro USB در لبه پشتی دستگاه وجود دارد. در حالیکه این گوشی به نظر محکم می رسد، پوشش پلاستیکی باتری باریک است. گیره نگه دارنده گوشی به نظر جالب نمی رسد و جزو موارد اضافی در این گوشی است.

htc_hd7_Stand_2

نرم افزار

ترکیب یک سخت افزار قوی و پر سرعت و نرم افزار عالی Windows Phone 7 می تواند لذت استفاده از این گوشی را دو چندان کند. بازی ها و برنامه هایی که روی پلت فرم اندروید قابل اجرا هستند بسیار مفید و با کیفیت بوده و می توانند برای مدت ها سر شما را به خود گرم کنند.

دوربین و مولتی مدیا

دوربین HD7 ، 5 مگا پیکسل بوده و فلش آن نیز Dual LED است. این دوربین مد های مختلفی برای عکاسی دارد: Auto ، Portrait،  Landscape ،  Sports، Beach، Backlight و .. به همراه چندین افکت عکاسی از ویژگی های دوربین این مدل است. دوربین های 5 مگا پیکسلی مدل های HTC Desire و Nexus One از این مدل بهتر هستند. سیستم عامل این گوشی از فرمت های 3gp .3g2, .mp4, .m4v, .mbr, .wmv video پشتیبانی می کند.

زاویه دید این گوشی خیلی خوب نیست . خصوصا زمانی که آن را توسط گیره اش روی زمین ثابت کنید تا در آن چیزی تماشا کنید. کیفیت صدا در هدفون ها و یا از طریق Blutooth مناسب است.

htc_hd7_review_10-580x420

باتری و گوشی

این گوشی از نظر طول عمر باتری نسبتا قوی است. طول عمر باتری HD7 به اندازه 380 دقیقه مکالمه و 320 ساعت زمان Standby  است. سایر گوشی ها با سیستم عامل Windows phone 7 ممکن است طول عمر باتری بیشتری داشته باشند. کیفیت گوشی خوب است، اسپیکر  آن نیز قوی است.

با توجه به صفحه نمایش بزرگ این گوشی، و ظاهر زیبای آن و دیدگاه مثبت ما به سیستم عامل جدید، این گوشی یکی از بهتربن موبایل هایی است که اگر قصد خرید گوشی دارید به شما پیشنهاد می کنیم. البته ایراداتی مانند دوربین نه چندان خوب این مدل، و صفحه اسکرین آن نیز جزو مواردی هستند که ممکن است محبوبیت گوشی را نزد بسیار از افراد کم کند.

htc_hd7_review_front_3

در کل اگر با گوشی خود به اینترنت می روید و صفحه نمایش بزرگ ، یکی از ویژگی های مهم برای شما محسوب می شود، تهیه گوشی HD7 را به شما پیشنهاد می کنیم.

منبع :  slashgear

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات