آیا مایکروسافت نسخه ویندوز 8 را در 2012 به بازار خواهد داد؟

یک‌شنبه ۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
Windows 7 جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت، تاکنون یکی از بهترین، موفق ترین و پرفروش ترین سیستم عامل های این شرکت بوده است. در این میان، سایت مایکروسافت هلند، به تولید نسخه جدید سیستم عامل ویندوز یعنی Windows 8 در سال 2012 اشاره کرده است.
تبلیغات

Windows 7  مایکروسافت تاکنون 240 میلیون نسخه در سراسر دنیا فروش داشته است. در میان این خوشحالی که برای فروش بالای Windows 7 به وجود آمده بود، وب سایت هلند مایکروسافت، در مورد برنامه های آینده این کمپانی خبر داد. وی بیان کرد، مایکروسافت به سختی روی این نسخه جدید کار خواهد کرد اما انتشار آن بیش از 2 سال طول خواهد کشید. همچنین به گزارش CNET ، اولین نسخه  Service pack  ویندوز 7 در حال آزمایش است و در نیمه اول 2011 منتشر خواهد شد.

مدت زمان انتشار دو نسخه ویندوز XP و Vista، تقریبا 5 سال به طول انجامید. همچنین سه سال پس از انتشار ویندوز ویستا،  ویندوز 7 منتشر شد و اکنون نیز با اعلام این کمپانی 3 سال از رفتن 7 به 8 زمان خواهیم داشت.

پر ریسک ترین قول مایکروسافت

Steve Ballmer اشاره کرد Windows 8 یکی از بزرگترین قمار های این کمپانی است. عمده توجه این کمپانی در این نسخه روی مواردی همچون USB3.0، صفحه های لمسی، تشخیص چهره، تشخیص حرکات، بالا آمدن سریع ویندوز و Windows App Store خواهد بود.

به نظر شما مایکروسافت باید بر کدام قابلیت تاکید بیشتری کند؟

منبع : digitaltrends

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات