بررسی کامل Range Rover Evoque و طراحی بی نظیر آن

یک‌شنبه ۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۹
مطالعه 3 دقیقه
Land Rover به طور رسمی ورود Range Rover مدل Evoque را اعلام کرده است. این ماشین در شوی Paris Motor Show در معرض نمایش عموم گذاشته می شود. Evoque سبک ترین و زیباترین Range Rover موجود است.این ماشین فوق العاده زیباست و کم مصرف ترین Range موجود است. نظر شما درباره این ماشین چیست؟
تبلیغات

Gerry McGovern که طراح این مدل Range است اعتقاد دارد، با ورود این مدل یک انقلاب عظیم در طراحی های Range Rover  ایجاد شده است. در زیر چهره بسیار زیبای این Range Rover  دنیایی از تکنولوژی وجود دارد.شما برای اولین بار آپشن رانندگی با چرخ های جلو با range rover را تجربه خواهید کرد. ویکتوریا بکهام نیز از جمله افرادی است که در طراحی داخلی این ماشین دستی داشته است.

interior-6

 Evoque دارای سقف شیشه ای با دید وسیع است.

leftw-range_rover

قدرت پایه موتور Range Rover معادل 148 اسب بخار بوده و موتور دیزلی آن، 2.2 لیتر است (قدرت موتور این ماشین در استفاده از چهار چرخ معادل 190 اسب بخار خواهد بود). مصرف سوخت این ماشین نیز 58mpg و یا 24.65 KPL  است. موتور 2.0 لیتری بنزینی آن، دارای قدرت 238bhp  بوده و در عرض 7.1 ثانیه سرعت خود را از 0 به 60 مایل در ثانیه می رساند (0 تا 96.5 کیلومتر در ساعت را در 7.1 ثانیه طی می کند).

2012_land-rover_range-rover-evoque-5-door_actf34_ns_100110_717

تکنولوژی های زیادی  همچون کمک پارک کردن ماشین (Park Assist) ، مشاهده نقاط غیر قابل دیدن با دوربین(نقاط کور)، دوربین های دیجیتال که به عنوان دوربین دور ماشین به کار گرفته شده،  TV، DVD و ورودی بدون کلید در این ماشین به کار گرفته شده است.

Land Rover مدل Evoque را در سه مدل پیشنهاد می دهد.

  • Pure : آلمینیوم رنگ شده، مواد نرم و لطیف
  • Prestige : متالیک براق
  • Dynamic : دارای لبه 20 اینچی و بسیار با وقار

قیمت پایه این SUV  از 30.000 یورو آغاز می کردد و در تابستان 2011 فروش آن آغاز می گردد. این ماشین بریتانیایی است.

نظر شما در مورد این ماشین چیست؟ با این هزینه دوست دارید چه ماشین داشته باشید؟ نظرات خود را برای زومیت ارسال بفرمایید.

 منبع:  topgear

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات