بهترین لپ تاپ در بین ارزان ترین ها: Acer Aspire 1410-74G25n

شنبه ۱۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۵
مطالعه 3 دقیقه
Acer سری جدید لب تاپ های خود را تحت نام Aspire عرضه کرده است ایسر هدف از تولید این سری از نوت بوک ها را مصرف کم باتری و قیمت بسیار مناسب برای مشتری اعلام کرده است. اگرچه عملکرد CPU این لپ تاپ چندان قوی نیست ولی برای کاربران خانگی بسیار مناسب هستند.
تبلیغات

لپ تاپی بسیار سبک با طول عمر باتری مناسب

اگرچه عملکرد این دستگاه در حد لپ تاپ حرفه ای نیست ولی وزن این دستگاه 11.6 اینچی تنها 1.4 کیلوگرم بوده و حمل آن آسان است. اندازه این لپ تاپ در حدی کوچک است که می‌توانید آن را در هر کیفی جا دهید.

آنچه در این لپ تاپ بسیار تأثیر گذار است عمر باتری آن است. عمری معادل 428 دقیقه یا حدودا 7 ساعت. این مقدار دو برابر طول عمر باتری لپ تاپ Lenovo G550 است که نزدیک ترین رقیب این دستگاه است علت بالا بودن طول عمر باتری این نوت بوک وجود یک پردازنده CULV (کم مصرف در ولتاژ) است. این پردازنده اگرچه طول عمر باتری را زیاد می‌کند ولی خیلی قوی نبوده و در صورتی که برنامه های Office را همراه چند برنامه دیگر باز کنید ممکن است، سیستم کند شود.

خوشبختانه قدرت گرافیکی این دستگاه خوب است و ویرایش عکس‌ها با برنامه های ابتدایی بدون مشکل انجام می‌شود.

صفحه‌نمایش 11.6 اینچی این لپ تاپ روشن و واضح است. نور پس‌زمینه صفحه‌نمایش این لپ تاپ، LED است و این هم یکی از دلایل طول عمر باتری خوب این لپ تاپ است.

دوام بدنه لپ تاپ

این لپ تاپ به خوبی ساخته شده و دوام بالایی دارد. اثر انگشت و لکه، به سرعت روی صفحه‌نمایش براق این لپ تاپ باقی می ماند. ولی استیل پایین صفحه‌کلید از جنس خوبی ساخته شده و حس خوبی برای دستان شما ایجاد می‌کند. ظاهر استیل داخل این لپ تاپ نیز زیبا است.

WLT135.rev1.buildacer-420-90

صفحه‌کلید این دستگاه هم کمی سفت و سخت بوده و کاملا تخت است. نزدیکی صفحه‌کلید به صفحه لمسی این لپ تاپ باعث می‌شود در هنگام تایپ گاهی دچار مشکل شوید.

این لپ تاپ به علت تجهیز بودن به آخرین تکنولوژی "802.11n شبکه بی‌سیم سرعت بالا" برای اتصال به روتر ها بسیار مناسب بوده و از معدود لپ‌تاپ‌هایی است که در این رنج دارای پورت VGA و HDMI است. قیمت این لپ تاپ تنها 299 یورو است.

اگر به جای طول عمر باتری، به CPU قوی می اندیشید به شما Lenova G550 را پیشنهاد می‌کنیم.

سایر مشخصات Acer Aspire 1410-74G25n :

  • پردازنده: Intel 1.3GHz Celeron 743
  • حافظه: 2048MB DDR2 SDRAM
  • هارد: 250GB
  • سایز صفحه‌نمایش : 11.6-inch Super-TFT
  • رزولوشن صفحه‌نمایش: 1366 x 768 (WXGA)
  • ابعاد : 281 x 184 x 33mm
  • وزن: 1.4kg
  • تعداد پور USB : 3
  • سیستم عامل : Windows 7 Home Premium
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات