بازی Angry Bird برای گوشی‌های اندرویدی رایگان شد

شنبه ۲۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
بازی Angry Bird یا پرنده های خشمگین از جمله بازی هایی است که طرفداران زیادی در بین کاربران اندروید دارد. حالا این بازی برای اندرویدی‌ها رایگان شده است.
تبلیغات

انتشار نسخه جدید و مجانی این بازی، یک هفته تأخیر داشت. این بازی، فعلا در سایت اصلی اندروید وجود نخواهد داشت و سایت‌هایی همچون Getjar.com بازی را ارائه می‌کنند. شما می‌توانید این بازی اندرویدی را در لینک GetJar app store یافته و روی گوشی خود نصب کرده و از آن لذت ببرید. البته این بازی پس از یک روز در سایت اصلی اندروید نیز موجود خواهد بود.

171233-1-screenshot

این بازی به حدی مشهور است که میلیون‌ها بار در فروشگاه برنامه‌های iPhone برای خرید آن هزینه پرداخت شده و تصمیماتی هم برای ساخت فیلم‌های کوتاه و طنز برای این بازی وجود دارد. عروسک هایی نیز مطابق با شخصیت‌های این بازی برای کودکان ساخته شده است.

Angry Bird بی شک یکی از بهترین بازی‌های iPhone است. ولی اگر این بازی را نمی پسندید به شما بازی دیگری را پیشنهاد می‌کنیم که طرفداران زیادی در بین استفاده کنندگان iPhone دارد، بازی Cut the Rope که در تصویر زیر عکسی از این بازی را مشاهده می‌کنید.

mzl.fupornmt.320x480-75

این بازی بیش از یک میلیون بار در 10 روز برای iPhone و iPad دانلود شده است. هدف این بازی غذا دادن به هیولای سبز و کوچکی است که شکلات دوست دارد.

منبع: Cnet.co.uk

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات