نوکیا وان با اندروید ۸.۱ گو رونمایی شد

یک‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌ام‌دی دقایقی پیش در بارسلون و در حاشیه‌ی MWC 2018، از گوشی ۸۵ دلاری نوکیا وان رونمایی کرد.
تبلیغات

از مدت‌‌‌ها پیش وعده‌ی حضور پررنگ اچ‌ام‌دی و برند نوکیا در کنگره‌ی جهانی موبایل داده می‌شد. حال این شرکت در جریان MWC 2018 از گوشی ارزان‌قیمت و ۸۵ دلاری نوکیا وان با اندروید اوریو گو ادیشن رونمایی کرد. این نسخه از اندروید برای گوشی‌های با یک گیگابایت حافظه‌ی رم یا کمتر منتشر شده است؛ گوشی‌های مجهز به این سیستم‌عامل، با نسخه‌ی سبک‌تر اپلیکیشن‌های پیش‌فرض گوگل عرضه می‌شوند. نوکیا وان با نمایشگر ۴.۵ اینچی از نوع IPS و قاب قابل تعویض در پشت آن عرضه خواهد شد. رزولوشن این نمایشگر که ۶۱ درصد سطح جلوی گوشی را پوشانده، ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل عنوان شده است. 

طبق اعلام نوکیا این گوشی به ۱ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز شده است. نوکیا وان با تراشه‌ی MT6737M ساخت مدیاتک عرضه خواهد شد. این تراشه به چهار هسته‌ی ۱.۱ گیگاهرتزی Cortex-A53 مجهز شده است. دوربین اصلی این گوشی ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی در نظر گرفته‌شده برای آن ۲ مگاپیکسلی است. باتری این گوشی ارزان‌قیمت ۲۱۵۰ میلی‌آمپر ساعتی است و طبق ادعای نوکیا، تا ۳۶۰ ساعت در حالت آماده‌باش شارژدهی خواهد کرد. 

نوکیا وان

نوکیا وان دو سیم‌کارته است و در دو رنگ آبی و قرمز به بازار خواهد آمد. اچ‌ام‌دی این گوشی را از ماه آوریل امسال و با قیمت ۸۵ دلار عرضه خواهد شد. مشخصات فنی کامل این گوشی در صفحه‌ی نوکیا وان در دیتابیس محصولات زومیت قابل مشاهده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات