بررسی ویدیویی اندروید باکس نماوا تی وی NSB4K

پنج‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اندروید باکس انحصاری نماوا با نام «نماوا تی وی» راهی بازار شده است تا انتخاب جذابی پیش روی کاربران ایرانی قرار دهد؛ کاربرانی که می‌خواهند با کمترین هزینه، مجموعه‌ی کاملی برای تماشای فیلم در خانه تهیه کنند.
تبلیغات

آمارها نشان می‌دهد که از ابتدای سال تاکنون، فروش اندروید باکس‌ و استفاده از سرویس‌های استریم فیلم و سریال در ایران به‌طرز چشمگیری افزایش داشته است؛ چراکه همه‌گیری ویروس کرونا باعث تعطیلی سینما به‌عنوان یکی از تفریحات اصلی مردم شد و همین موضوع اقبال به سرویس‌های استریم فیلم و سریال یا به‌اصطلاح، سرویس‌های VOD را افزایش داد. این دستگاه با مدل NSB4K و کد SH-101 عرضه شده است. NSB مخفف Namava Streaming Box است و 4K به قابلیت پخش محتوای 4K اشاره می‌کند. کارت هدیه‌ی ویژه‌ی نماوا بیش ‌از‌ هر چیز دیگری بر جذابیت نماوا تی وی می‌افزاید. این کارت یک سال اشتراک رایگان سرویس نماوا و یک سال اینترنت رایگان ADSL شاتل با حجم چهار گیگابایت را در بر می‌گیرد. در نظر داشته باشید که استفاده از سرویس نماوا برای کاربران اینترنت شاتل (چه ADSL و چه موبایل) هزینه‌ای ندارد و از حجم اینترنت کم نمی‌کند؛ بنابراین اگر صرفا بخواهید فیلم و سریال نگاه کنید، کم بودن حجم چهار گیگابایت موضوعیت نخواهد داشت. در حقیقت با پرداخت ۸۹۰ هزار تومان برای خرید نماوا تی وی، هزینه‌ی یک سال اشتراک نماوا و یک سال اینترنت ADSL شاتل به‌علاوه مالیات آن‌ها را پرداخت کرده‌اید که همین سه مورد، در مجموع چیزی حدود ۵۰۰ هزار تومان هزینه خواهد داشت.

اندروید باکس نماوا، «نماوا تی وی» نام دارد؛ دستگاهی کوچک، سبک و جمع‌وجور که با سیستم‌عامل اندروید تی وی نسخه‌ی ۹، شرایطی جذاب و قیمتی اقتصادی عرضه می‌شود.در ادامه همراه باشید تا با این دستگاه بیشتر آشنا شوید:

تماشا در آپارات

نظر شما در مورد این اندروید باکس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات