پیام‌رسان فیسبوک برای گوشی‌های اندرویدی امکان ثبت حساب فقط با استفاده از نام و شماره تلفن را فراهم نمود

سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن پیام‌رسان فیسبوک برای دستگاه‌های اندرویدی این امکان را فراهم کرده تا افرادی که در این شبکه اجتماعی عضو نیستند بتوانند تنها با وارد کردن نام و شماره تلفن خود از این سرویس به سهولت استفاده نمایند. این قابلیت فعلا برای چند کشور دردسترس است ولی به‌زودی در سایر نقاط جهان و همچنین برای کاربران iOS نیز ارائه خواهد شد.
تبلیغات

پیام‌رسان فیسبوک (Facebook Messenger) برای بسیاری از افراد جای پیامک را گرفته است. هر چند که این شبکه اجتماعی یک میلیارد کاربر دارد که می‌توانند از این پیام‌رسان استفاده کنند، ولی عده‌ای دوست ندارند یا به هر دلیلی نمی‌توانند در این شبکه اجتماعی پروفایل خود را داشته باشند.

از امروز این مشکل برای کاربران اندروید حل می‌شود. به‌روزرسانی که امروز برای این اپلیکیشن ارائه شده این امکان را فراهم ساخته تا هر کسی فقط با نام و شماره تلفن خود ثبت‌نام کرده و از این سرویس استفاده کند. پس از ثبت‌نام، دوستانی که از این سرویس استفاده می‌نمایند از بین لیست مخاطبان‌تان انتخاب می‌گردند. این به‌روزرسانی فعلا برای کشورهای استرالیا، هند، اندونزی، آفریقای جنوبی و ونزوئلا ارائه گردیده ولی به‌زودی برای سایر نقاط جهان نیز فعال خواهد شد.

کاربران iOS نیز به‌زودی این بسته به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد، هر چند که جدول زمانبندی ارائه این به‌روزرسانی چندان مشخص نیست. به نظر می‌رسد فیسبوک قصد دارد تا حضور خود را در دنیای موبایل گسترده‌تر کند و با این قابلیت جدید، سرویس پیام‌رسان خود را به سهولت دراختیار کسانی که عضو این شبکه اجتماعی نیستند، قرار دهد تا بتوانند با هزینه‌ای بسیار کمتر از پیام کوتاه با دوستان خود ارتباط برقرار نمایند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات