زوم‌اپ: چند ثانیه قبل، از خاموش شدن گوشی باخبر شوید

یک‌شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
Battery Shutdown Manager اپلیکیشنی بسیار کاربردی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید قبل از خاموش شدن گوشی خود به دلیل نداشتن شارژ، توسط یک تایمر از این موضوع آگاه شوید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

احتمالا برای شما هم بارها پیش آمده، زمانی که گوشی از شارژ کمی برخوردار است، مشغول انجام یک بازی یا تماشای یک فیلم باشید و به دلیل حواس پرتی، یا FullScreen بودن اپلیکیشن در حال اجرا، از نزدیک شدن شارژ گوشی به 0% مطلع نشوید و در حین انجام کار، با پیغام "گوشی در حال خاموش شدن است" مواجه شوید که اگر حتی یک بار با این موضوع مواجه شده باشید، حتما اعتقاد خواهید داشت که این مورد مشکلات خاصی را می‌تواند به همراه داشته باشد. برای مثال وقتی هنگام نوشتن یک متن در اپلیکیشن یادداشت برداری هستید و چنین پیغامی را مشاهده کنید، دیگر قادر به ذخیره سازی فعالیت در حال انجام نیستید و به ناچار باید نظاره‌گر خاموش شدن گوشی خود بعد از چند ثانیه باشید. یا در حالتی دیگر این موضوع باعث می‌شود که دوباره چندین دقیقه را صرف روشن شدن گوشی کنید که این موضوع در گوشی‌های ضعیف‌تر به زمان بیشتری نیاز دارد.

battery shutdown manager2 10726

اما Battery Shutdown Manager اپلیکیشنی بی نظیر برای حل این مشکل است که با استفاده از آن می‌توانید قبل از آنکه دیر شود و پیغام مربوط به خاموش شدن گوشی را مشاهده کنید، یک تایمر چند ثانیه‌ای که زمان آن از ۵ تا ۶۰ ثانیه قابل تنظیم است را در اختیار داشته باشید تا از خاموش شدن گوشی مطلع شوید. به این ترتیب حتی اگر مشغول تماشای فیلم یا استفاده از اپلیکیشن‌های Fullscreen باشید و توجهی به شارژ کم گوشی نداشته باشید، یک تایمر ۶۰ ثانیه‌ای روی برنامه‌ی در حال اجرا به نمایش در خواهد آمد که هشدار خاموش شدن گوشی را در یک دقیقه‌ی آینده به شما خواهد داد. اگر دوست دارید یک بار برای همیشه با مشکل ذکر شده خداحافظی کنید، پیشنهاد می‌کنیم Battery Shutdown Manager را از لینک زیر دریافت و در گوشی خود نصب کنید.

توجه: این اپلیکیشن برای کارکرد نیاز به دسترسی روت خواهد داشت.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات