زوم‌اپ: مرور صفحات وب در محیطی روان با Baidu Browser

یک‌شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
Baidu Browser یکی دیگر از مرورگرهای اندروید است که می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای همتایان سنگین خود همچون کروم و فایرفاکس باشد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

کاربرانی که از گوشی‌های جدید استفاده می‌کنند به احتمال زیاد تا زمانی که مرورگر‌های بی نظیری همچون کروم و فایرفاکس وجود دارند به سراغ انتخاب‌های دیگری نخواهند رفت. اما هنوز هستند افرادی که گوشی آن‌ها توانایی اجرای روان و بی دردسر مرورگرهای ذکر شده را ندارد و چاره‌ای جز انتخاب مرورگری سبک‌تر ندارند. اگر شما هم از این افراد هستید و الویت اولتان در وب گردی، سرعت کار با نرم افزار است، پیشنهاد می‌کنیم Baidu Browser را از دست ندهید. مرورگری که نسبت به رقبای خود از حجم کمتری برخوردار است و محیطی روان را برای شما به ارمغان خواهد آورد. البته با این وجود Baidu Browser از مهم‌ترین و ضروری‌ترین امکانات مورد نیاز در حین وبگردی پشتیبانی خواهد کرد و حجم کم آن باعث حذف شدن امکانات اصلی نشده است.

du browser2 27080

موضوع جالبی که در رابطه با این اپلیکیشن وجود دارد پشتیبانی آن از زبان فارسی است که این موضوع با توجه به آنکه دیگر مرورگرهای سبک بازار از زبان فارسی پشتیبانی نمی کنند می‌تواند یک برگ برنده برای Baidu Browser باشد تا کاربران ایرانی را به سوی خود جلب کند. اگر از علاقه مندان به مرور امن صفحات اینترنتی هستید نیز باید بگوییم که این مرورگر از حالت ناشناس پشتیبانی می‌کند که به کمک آن می‌توانید رد پایی از وب سایت‌های مشاهده شده در گوشی خود باقی نگذارید. صفحه‌ی خانگی این مرورگر قابلیت شخصی سازی دارد و در حالت پیش فرض علاوه بر آنکه می‌توانید وب سایت‌های مختلفی را در این صفحه Pin کنید، تعدادی از پر بازدیدترین سایت‌هایی که به مرور آن‌ها پرداخته‌اید نیز برای شما به نمایش در خواهد آمد تا بتوانید دسترسی سریع تری به وب سایت‌های مورد نظر داشته باشید. پشتیبانی از حالت شب نیز باعث شده است تا استفاده از این مرورگر در هنگام تاریکی، بدون آزار و آسیب چشم‌ها ممکن باشد. به عنوان آخرین ویژگی نیز به پلیر داخلی این برنامه اشاره می‌کنیم که به کمک آن می‌توانید ویدئوهای وب سایت‌هایی همچون آپارات را بدون نیاز به اپلیکیشن‌های جانبی تماشا کنید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات