زوم‌اپ: انتقال فایل، موسیقی و اپلیکیشن های نصب شده با ShareCloud

چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
ShareCloud اپلیکیشنی برای اشتراک گذاری فایل، موسیقی و برنامه‌های نصب شده در بین دو گوشی است که به لطف استفاده از وای فای، سرعت عمل فوق العاده ای در ارسال فایل‌ها دارد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

در سال‌های اخیر با پیشرفت هرچه بیشتر تکنولوژی و گسترش استفاده از گوشی‌های هوشمند، بازار اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایل نیز به شدت گرم شده است به طوری که روزانه شاهد انتشار صدها و شاید هزاران اپلیکیشن موبایل هستیم. طبیعتا انتشار اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایلی، بسط یافتن آن‌ها در بین گوشی‌ها و کاربران را نیز به همراه خواهد داشت به طوری که احتمال آنکه امروز برنامه ای در گوشی شما نصب باشد که هفته‌ی پیش خبری از آن نبود، بسیار بالا است. این موضوع و گرم شدن بازار اپلیکیشن ها، مبحث ارسال آن‌ها را نیز رونق بخشیده است به طوری که می توان مطمئن بود کاربری وجود ندارد که مشغول خواندن این پست باشد و تجربه‌ی ارسال یا دریافت فایل از دوستان خود را نداشته باشد. خوشبختانه ارتباط بلوتوثی سال‌ها است که در زمینه‌ی ارسال فایل منسوخ شده است و امروزه می توانید با استفاده از وای فای دستگاه خود، اطلاعات مورد نظرتان را در کسری از ثانیه مابین دو گوشی جا به جا کنید.

sharecloud2 fd4ae

ShareCloud اپلیکیشنی است که در زمینه‌ی اتصال گوشی‌ها و ارسال فایل بین آن‌ها فعالیت دارد که مزیت آن نسبت به اپلیکیشن‌های پیشین معرفی شده (به غیر از نام‌های بزرگی همچون Zapya یا ShareIT) در این است که علاوه بر امکان ارسال اپلیکیشن‌های نصب شده در گوشی، از مواردی همچون عکس، موسیقی و ... نیز پشتیبانی می کند. این امر مطمئنا ShareCloud را در رتبه‌ی بالاتری نسبت به همتایان تازه کار خود قرار خواهد داد که می تواند انتخاب مناسبی برای افرادی که علاقه‌ی چندانی به Zapya یا ShareIT ندارند باشد. تنها نقطه‌ی ضعف این اپلیکیشن محدود بودن آن به پلت فرم اندروید است که البته اضافه شدن نسخه‌ی ios یا ویندوزفون به آن نیز چندان دور از ذهن نیست. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات