زوم‌اپ: پخش ویدیوها در اندروید با اپلیکیشن Daroon Player

پنج‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
Daroon Player اپلیکیشنی محبوب در گوشی اندروید است که به کمک آن می توانید فایل‌های ویدیویی خود را فارغ از فرمت و کیفیت آن، مشاهده کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

تاکنون در زومیت ویدیوپلیر‌های بزرگ و محبوبی را مانند MX Player برای اندروید و دیگر پلتفرم‌ها معرفی کرده‌ایم که با وجود گذشت سال‌ها از انتشار آنها، هنوز هم در حال قدرت نمایی بوده و به پلیر اصلی اکثر گوشی‌های موبایل تبدیل شده‌اند. Daroon Player نیز یکی دیگر از پلیرهای قوی و محبوب در دنیای موبایل‌ها است که شاید به اندازه‌ی همتایان خود در این زمینه صاحب نام و محبوب نباشد؛ اما تعداد بسیاری از کاربران وجود دارند که از Daroon Player به عنوان پلیر اصلی خود استفاده می‌کنند. پلیری که با دارا بودن رابط کاربری ساده و بسیار زیبا، و با پشتیبانی از تمامی فرمت‌های رایج ویدیویی همچون FLV، MP4، ۳GP، MKV، MOV، می‌تواند شما را از هر پلیر دیگری بی نیاز کند.

daroon player2 8fec9

اگر اهل فیلم و سریال دیدن باشید حتما با فرمت زیرنویس‌های موجود برای فیلم‌ها نیز آشنا هستید که اکثرا در فرمت‌های SRT و Sub/idx تولید شده‌اند. بزرگتر شدن صفحات نمایش در موبایل‌های جدید باعث شد که تماشای فیلم یا ویدیوهای طولانی‌مدت نیز به امری شدنی و حتی لذت‌بخش در گوشی‌های موبایل تبدیل شود که می‌تواند کاربر را در مسیرهای طولانی همچون سرویس دانشگاه یا محل کار یا حتی مسیر مسافرت سرگرم کند. البته برای این کار پشتیبانی از زیرنویس‌ها نیز امری ضروری خواهد بود که خوشبختانه Daroon Player پشتیبانی از زیرنویس‌های SRT را نیز در خود گنجانده است و می‌تواند متون را به شکلی دقیق و با کیفیت به شما نمایش دهد. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات