زوم‌اپ: لاک اسکرین متفاوت [+]Lockscreen برای ویندوزفون

دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
Lockscreen Style[+] اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزفونی است که به کمک آن می توانید بخش لاک اسکرین گوشی خود را زیباتر و متنوع‌تر از همیشه کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

لاک اسکرین گوشی‌ها فارغ از نوع سیستم‌عامل، همیشه جزئی از محبوب‌ترین بخش‌های گوشی است که کاربران علاقه‌ی بسیاری برای شخصی‌سازی آن از خود بروز داده اند که همین موضوع نیز باعث شده است تا توسعه‌دهندگان بسیاری گوشه چشمی به لاک اسکرین‌ها داشته باشند تا بتوانند اپلیکیشن‌های ساخته شده‌ی خود را به مرحله‌ی درآمدزایی برسانند. Lockscreen Style[+] نیز نتیجه‌ی تلاش برای ارائه‌ی اپلیکیشنی متفاوت در این زمینه است که یک بار امتحان کردن آن کافیست تا متوجه خلاقیت‌هایی که در این اپلیکیشن وجود دارند بشویم. این اپلیکیشن برای وجه تمایز خود، دست به عمل جالبی زده است که توسط آن می توانید تصاویر کلاژ شده‌ای را برای صفحه‌ی لاک اسکرین خود ساخته و تنظیم کنید.

lockscreen2 60b46

درواقع این اپلیکیشن بیشتر از یک لاک اسکرین، یک اپلیکیشن ویرایش عکس تمام و کمال است که به شما امکان می دهد تا از عکس‌های خود کلاژ‌های بسیار متفاوتی را به وجود بیاورید و بعد از اضافه کردن نوشته یا قاب‌های مختلف، از آن برای زمینه‌ی لاک اسکرین خود استفاده کنید. نیم نگاهی به تصاویر بالا نیز کافیست تا با محیط کاربری این برنامه بیشتر آشنا شوید. در صورتی که از محیط یکنواخت لاک اسکرین خود خسته شده‌اید می‌توانید با دادن شانس استفاده به این اپلیکیشن، یک ابزار بی‌نظیر و مملو از تنوع برای لاک اسکرین خود را به دست بیاورید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود از فروشگاه ویندوز فون

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات