زوم‌اپ: مدیریت دانلود در اندروید با اپلیکیشن Download Manager

جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Download Manager for Android اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید روی فایل‌های دانلودی خود مدیریت کامل داشته باشید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

از آنجایی که دسترسی به کامپیوتر در همه جا ممکن نیست، وجود یک اپلیکیشن کامل برای مدیریت دانلودها به امری ضروری تبدیل شده است. تاکنون اپلیکیشن‌های مختلفی برای مدیریت کردن روی فایل‌های دانلودی منتشر شده است که Download Manager for Android نیز یکی دیگر از برنامه‌های محبوب در این زمینه به حساب می‌آید. بعد از نصب این اپلیکیشن با کلیک روی لینک‌های دانلود در هر اپلیکیشن دیگری، به طور خودکار Download Manager for Android اجرا شده و عملیات دانلود فایل‌های شما را بر عهده می‌گیرد.

download manager2 cf6f0

تا به اینجا مشخصات این اپلیکیشن مانند دیگر دانلودمنیجرها در اندروید بوده و شاید دلیل خاصی برای دانلود آن نداشته باشید. اما توسعه‌دهندگان یک پلیر داخلی نیز به این برنامه اضافه کرده‌اند که توسط آن می‌توانید برخی فایل‌های دانلود شده را در درون همین برنامه اجرا و استفاده کنید. قابلیت پخش فایل‌های aac, mp3, m4a, m4v, mp4, و mov تنها بخشی از ویژگی‌های این برنامه است که می‌توانید از آن برای اجرای فایل‌های دانلود شده‌ی خود استفاده کنید. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات