سونی اپلیکیشن پیام‌رسان پلی‌استیشن را برای iOS و اندروید منتشر کرد

سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
بخش سرگرمی‌های دیجیتال سونی امروز در وبلاگ پلی‌استیشن اعلام کرد که کاربران پلتفرم‌های iOS و اندروید از امروز می‌توانند اپلیکیشن پیام‌رسان پلی‌استیشن را دانلود کرده و از آن برای برقراری ارتباط با دوستان و دیگر بازیکنان استفاده کنند.
تبلیغات

برقراری ارتباط با دوستان و فرستادن پیغام برای آن‌ها، یکی از اعمالی است که در صدر لیست کارهای بازیکنان قرار دارد. سونی پیش از این، اپلیکیشن مخصوص شبکه پلی ‌استیشن را برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS عرضه کرده بود که بخشی از عملکرد آن مربوط به فرستادن پیغام به دوستان بود. بااین‌حال این اپلیکیشن آن‌چنان سریع و پاسخگو نبود.

psm.0.0 7280b

به همین دلیل سونی امروز یک اپلیکیشن پیام‌رسان مخصوص شبکه پلی‌استیشن برای دستگاه‌های اندروید و iOS منتشر کرد. در این اپلیکیشن می‌توانید لیست دوستان خود را به ترتیب حروف الفبا یا آنلاین بودن‌شان ببینید. همچنین می‌توانید برای دوستان خود استیکر بفرستید یا فایل ارسال کنید. 

 یکی دیگر از امکانات این اپلیکیشن این است که می‌توانید با دوستان مدنظر خود گروه تشکیل داده و در آن به گفت‌وگو بپردازید. سخت بودن ارسال پیغام با پلی ‌استیشن 4 و همچنین کند بود اپلیکیشن پلی‌استیشن می‌تواند دلایل خوبی برای استفاده از این پیام‌رسان باشد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات