زوم‌اپ: اجرای اپلیکیشن ها با تکان دادن گوشی در All Shake

جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
All Shake اپلیکیشنی جالب و کاربردی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید تنها با لرزاندن گوشی خود، اپلیکیشن مورد نظرتان را اجرا کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

از کدام اپلیکیشن بیشتر از دیگر برنامه‌های نصب شده استفاده می‌کنید؟ تلگرام، لاین، کروم، اینستاگرام یا هر برنامه‌ی دیگری که در طول روز بیشتر از اپلیکیشن‌های دیگر از آن استفاده می‌کنید را به All Shake معرفی کنید تا از این پس تنها با تکان دادن گوشی خود، اپلیکیشن مورد نظر را به جال اجرا در آورید. برای مثال تصور کنید که اپلیکیشن تلگرام را به عنوان برنامه‌ی منتخب به All Shake معرفی کرده اید. از این پس کافیست تا هر هنگام پیغام جدیدی را در این برنامه دریافت کردید یا قصد ارسال یک پیام به یکی از دوستانتان را داشتید، به جای یافتن و لمس آیکون این برنامه، تنها گوشی خود را تکان دهید تا All Shake اپلیکیشن تلگرام را برای شما به اجرا درآورد.

all shake2 ac143

علاوه بر اجرای یک اپلیکیشن خاص با تکان دادن گوشی، All Shake از اجرای دستورات خاصی نیز پشتیبانی می‌کند که برای مثال می‌توانید با تکان دادن گوشی، عملیات پاکسازی رم را به طور خودکار انجام دهید و برنامه‌های بلااستفاده را در پس زمینه‌ی گوشی متوقف کنید. این امر برای کاربران که از گوشی‌های متوسط یا ضعیفی برخوردارند بسیار مفید خواهد بود به طوری که می‌توانند با تکان دادن گوشی، در کثری از ثانیه و بدون نیاز به مراجعه به اپلیکیشن‌های دیگر، حافظه‌ی رم خود را پاکسازی کنند. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات