زوم‌اپ: مدیریت صورتحساب و قبض‌ها با Bills Reminder

دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
Bills Reminder اپلیکیشنی قدرتمند در زمینه‌ی مدیریت قبض‌ها بوده که به کمک آن می‌توانید به شکلی آسان بر صورتحساب‌های خود کنترل داشته باشید. با زوم اپ همراه باشید.
تبلیغات

درگیر شدن با مشکلات مالی، قبض‌ها و صورتحساب‌ها برای هرشخصی از یک سن خاص شروع می‌شود؛ اما با توجه به میانگین آماری می‌توان شروع آن را دوران دانشجویی دانست. Bills Reminder اپلیکیشنی در زمینه‌ی مدیریت قبض‌ها و صورتحساب‌ها است که با یادآوری تاریخ پرداخت هر آیتم وارد شده، می‌تواند ذهن شما را از تاریخ‌ها و مبلغ‌های مختلف خالی کرده و همه چیز را در یک محیط هوشمند در اختیار شما بگذارد. مسلما بسیار آسان‌تر خواهد بود که به جای به خاطر سپردن تاریخ و مبلغ هر قبض یا صورتحساب، آن‌ها را به یک دستیار هوشمند همچون Bills Reminder بسپارید تا در بازه‌های زمانی تعیین شده، آیتم‌ها را به شما یادآوری کند.

bills reminder 2 ab360

Bills Reminder دارای یک ماشین حساب داخلی هم است تا محاسبات احتمالی را در هنگام ثبت و تخمین زدن مبالغ پرداختی به امری آسان‌تر تبدیل کند و بدون نیاز به خارج شدن از آن، به شما امکان انجام محاسبات مختلف را بدهد. می‌توانید نمایش تقویمی را نیز برای قبض‌های ثبت شده انتخاب کنید تا به شکل گویاتری از تاریخ قبض‌های موجود و میزان فاصله‌ی آن با روز کنونی آگاه شوید. اگر این قبض‌ها و صورتحساب‌ها جنبه‌ای خصوصی برایتان دارد نیز می‌توانید با قرار دادن رمز عبور در هنگام ورود به اپلیکیشن، امنیت آن‌ها را تضمین کنید. پشتیبانی از قابلیت همگام‌سازی با دراپ‌باکس نیز باعث شده است تا اطلاعات وارد شده را همیشه و همه جا در دسترس داشته باشید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات