زوم‌اپ: برش و ترکیب تصاویر با Background Eraser

دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
Background Eraser یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های اندروید  است که در زمینه‌ی برش و ترکیب تصاویر کاربرد داشته و می‌توانید به کمک آن تصاویر متفاوتی را خلق کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

تا همین چند سال پیش انجام کارهای فوق‌العاده ساده‌ی گرافیکی نیز توسط گوشی‌های موبایل غیر ممکن بود و برای اهداف گرافیکی خود به یک کامپیوتر و یک نسخه از نرم‌افزار قدرتمند فتوشاپ نیاز داشتید. این روزها اما بسیار با سال‌های پیش متفاوت است؛ به طوری که همین حالا نیز بسیاری از امور قابل انجام در کامپیوتر، در گوشی‌های موبایل نیز امکان پذیر شده‌اند که برای مثال می‌توان به پخش تمام فرمت‌های ویدئویی، یا انجام ویرایش‌های تخصصی در رابطه با تصاویر اشاره کرد. Background Eraser یکی از اپلیکیشن‌های محبوب و شناخته شده در گوشی‌های موبایل است که به کمک آن می‌توانید اشیاء و سوژه‌های مورد نظر در عکس‌ها را بریده و در تصاویر دیگری قرار دهید که اگر این عمل را با کمی سلیقه و حوصله انجام دهید، می‌توانید تصاویر بسیار متفاوتی را از عکس‌های ساده و تکراری خود به وجود بیاورید.

121 7f45a

نحوه‌ی کارکرد با Background Eraser به این صورت است که ابتدا باید تصویری که قصد استفاده از آن به عنوان زمینه‌ی جدید را دارید در برنامه فراخوانی کنید. بعد از این مرحله، نوبت به وارد کردن عکس دوم می‌رسد که بعد از باز کردن آن، با استفاده از ابزارهای موجود سوژه یا شخص مورد نظر را دوربری کرده تا به طور خودکار تمام بخش‌های دیگر آن به جز سوژه‌ی انتخاب شده حذف گردد. سپس می‌توانید با تغییر اندازه و جا‌به‌جایی بخش باقی مانده، بهترین موقعیت را برای آن انتخاب کنید. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات