زوم‌اپ: جستجوی آسان و سریع با اپلیکیشن Bing Search

دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
Bing Search اپلیکیشن رسمی جستجوگر مایکروسافت یعنی Bing است که به کمک آن می‌توانید تمامی قابلیت‌های این سرویس جستجو را در قالب یک اپلیکیشن در اختیار داشته باشید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

با وجود آنکه گوگل پادشاه بی چون و چرایی در دنیای جستجوگر‌ها است، موتورهای جستجوی دیگری نیز در حال رقابت جدی با این جستجوگر محبوب و قدیمی هستند که از موفق‌ترین آن‌ها می‌توان به بینگ و یاهو اشاره کرد که البته از آنجایی که کمپانی یاهو، در مقایسه با گوگل و مایکروسافت در سطح پایین تری قرار دارد، می‌توان گفت که رقابت اصلی به نوعی بین گوگل و بینگ خواهد بود. موتور جستجویی که متعلق به مایکروسافت بوده و امکانات بی شماری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مانند گوگل، مایکروسافت نیز موتور جستجوی خود را در قالب یک اپلیکیشن برای گوشی‌های موبایل منتشر کرده است تا با سرعت بسیار بالاتری نسبت به مرورگرها، قادر به جستجوی مطلب مورد نظر خود باشید.

Bing Search

اپلیکیشن بینگ قادر است سوژه‌ی مد نظر شما را در تمام دسته بندی‌ها از جمله وب، عکس یا ویدئو جستجو کند. تصاویر محبوب و البته معروف بینگ که یکی از ویژگی‌های خاص نسخه‌ی وب این موتور جستجو است نیز در اپلیکیشن Bing Search در نظر گرفته شده است تا در حین جستجوی خود، از تصاویر چشم نواز آن بهره مند شوید. علاوه بر این شما می‌توانید توسط گزینه‌ی مشخص شده، مستقیما به تصاویری زیبا و مناسب با سایز گوشی موبایل دسترسی داشته باشید و از آن‌ها برای زیباسازی گوشی خود استفاده کنید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات