زوم‌اپ: راهنمایی و حل مشکلات اندرویدی با اپلیکیشن Device Assist

جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
Google Device Assist اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندرویدی است که به کمک آن می توانید به حل مشکلات و سوالاتی که ممکن است در کار با گوشی خود با آن‌ها رو به رو شوید بپردازید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

Google Device Assist در دو بخش متفاوت در اختیار کاربر است. بخش اول که مربوط به عیب یابی خودکار است می تواند بخش‌هایی از اندروید را که در کارکرد دچار مشکل شده‌اند به طور خودکار شناسایی کرده و به شما در حل آن‌ها راهنمای جامعی ارائه دهد. بخش دوم اما رویکردی متفاوت را در پیش خواهد گرفت که راهنمایی‌های مفیدی را در اختیار شما قرار خواهد داد و با ارائه‌ی آمارها و اطلاعاتی خاص از اندروید نصب شده در گوشی، شما را در کشف امکانات بیشتری که توسط گوشی شما ممکن است یاری خواهد کرد.

device assist2 5147c

ویژگی جالبی که در Google Device Assist برای کاربران گوشی‌های نکسوس وجود دارد، پشتیبانی زنده‌ی گوگل است به طوری که می توانید به طور زنده با کارشناسان گوگل در رابطه با سوالات یا مشکلات خود گفتگو کنید که امری بسیار جالب و شایسته‌ی تقدیر از سوی گوگل است. البته این سرویس در حال حاضر تنها برای نکسوس داران در کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، اسپانیا، انگلستان، و آمریکا ارائه شده است که احتمال اضافه شدن کشورهای جدیدی به این لیست، چندان دور از ذهن نیست. Google Device Assist تنها در گوشی‌هایی که از نسخه‌ی پنجم اندروید بهره‌مند هستند اجرا خواهد شد. برای دانلود می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات