زوم‌اپ: اپلیکیشن نقاشی دیجیتال برای اندروید Painter Mobile

سه‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
Painter Mobile اپلیکیشنی رسمی از سوی Corel برای گوشی‌های موبایل است که مجموعه‌ای از ابزارهای بسیار حرفه‌ای را در زمینه‌ی نقاشی دیجیتال در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

شما با نصب Painter Mobile یک بوم نقاشی در اختیار خواهید داشت و ابزارهای موجود در آن در سطح بسیار حرفه‌ای و بالایی قرار دارد؛ به طوری که با کمی ذوق و حوصله، می‌توانید آثار شگفت‌انگیزی را در آن به وجود بیاورید. از ابزارهای موجود در این برنامه می‌توان به Paint, Eyedropper, Paint Bucket, Eraser و Crop اشاره کرد که با دارا بودن قابلیت‌های مهمی همچون Scale, Rotate, Flip, Skew, Apply Perspective و Distort یک مجموعه ابزار بی نظیر را در اختیار شما قرار می‌دهد. قابلیت مدیریت لایه‌ها نیز باعث شده است تا کنترل راحت‌تری روی بخش‌های مختلف نقاشی خود داشته باشید و در صورتی که تصویری از گالری گوشی فراخوانی کردید، بتوانید به صورت جداگانه لایه‌ی آن را در کنار لایه‌ی‌های دیگر نقاشی ویرایش کنید.

pain2

Painter Mobile در نسخه‌ی رایگان تا رزولوشن ۱۰۲۴ در ۱۰۲۴ را پشتیبانی می‌کند که در صورت انجام پرداخت درون برنامه‌ی آن، می‌توانید تا دو برابر این روزلوشن را نیز در اختیار داشته باشید. اکثر قلم‌های الکترونیکی نیز توسط این برنامه پشتیبانی می‌شوند و می‌توانید توسط این قلم‌ها نیز به نقاشی دیجیتال بپردازید. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات