زوم‌اپ: لانچر اندروید 6 با Marshmallow Launcher

دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
The Marshmallow Launcher اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید لانچر اندروید 6 را به نسخه‌ی فعلی اندروید خود آورده و تجربه‌ی کار با این لانچر به دست آورید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

گوگل با انتشار نسخه‌ی آب نبات چوبی غوغایی در زبان طراحی و رابط کاربری اندروید به پا کرد. اما به هر میزان که نسخه‌ی پنجم تفاوت‌های ظاهری چشم گیری را به همراه داشت، اندروید 6 با کمترین تغییرات در ظاهر همراه بوده است به طوری که شاید اگر گوگل آن را نسخه ای مرتبط با اندروید 5 نام گذاری می‌کرد بهتر بود. یکی از مواردی که در نسخه‌ی ششم اندروید مارشمالو بروزرسانی شد و با تغییرات مثبتی نیز همراه بود لانچر گوگل است که می‌توانید در ادامه، نسخه‌ی پورت شده‌ی آن را برای نسخه‌های پایین تر اندروید دریافت کنید. البته اگر در حال حاضر نیز از لانچر گوگل استفاده می‌کنید نباید انتظار تغییرات بسیاری را داشته باشید چراکه تغییرات ظاهری این لانچر، به جز مواردی که مربوط به یک دست شدن با طراحی مارشمالو است در حد سطحی صورت گرفته است.

Marshmallow Launcher2

مهمترین نکته ای که در رابطه با The Marshmallow Launcher وجود دارد سازگاری آن با گوشی‌های اج است به طوری که اگر از نسخه‌ی اج گوشی‌های نوت4، نوت5 و گلکسی اس6 استفاده کنید می‌توانید به راحتی و بدون هیچ محدودیتی از منوهای سایدبار نیز برخودار باشید. گوگل در این نسخه از لانچر خود دست کاربران را برای شخصی سازی‌های مختلف بیشتر باز گذاشته است و برخلاف همیشه، در این لانچر می‌توانید علاوه بر تغییر المان‌هایی مانند آیکون ها، میزان شفافیت پس زمینه‌ی مشکی و... نسبت به ساخت سایدبارهای کاربردی برای گوشی‌های اج نیز استفاده کنید. در صورتی که از اندروید 4 به بالا استفاده می‌کنید می‌توانید از طریق لینک‌های زیر این برنامه را دانلود کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات